return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
Armin Van Buuren @ Monday Bar Silja Cruise - Recap Mixed CD

Dj P.A!
Låter som en bra idé med att lägga upp den på någons server. Jag lyckades dessutom stänga av datorn igår kväll och glömde slå på den i morse innan jag drog till jobbet. Så på dagen idag kommer det i vilket fall inte att gå och ladda ner den på Hubben.
Zliten
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Kan någon vänlig själ vara snäll och lägga upp denna på Steve's FTP? Kommer inte åt Essential hubben eftersom universitetet har blockerat standartporten som används för DC.

Jag håller på och leechar upp den nu på sweta ftpn... Finns i mappen " by Zliten" om typ 20 min...

Jag har försej den versionen där låtarna är rippade i "192" Men det går väl bra det också...

Som sagt " Dj Pa " bra jobbat... :stongue:
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Zliten
Jag håller på och leechar upp den nu på sweta ftpn... Finns i mappen " by Zliten" om typ 20 min...

Jag har försej den versionen där låtarna är rippade i "192" Men det går väl bra det också...

Som sagt " Dj Pa " bra jobbat... :stongue:

Neeeeej...! Är den splittad?! gaah...hatar klicken mellan låtarna som uppstår när man splittar till MP3-or...nåväl...det får väl gå ändå :|

Tack för att du uppade förresten :)
Zliten
quote:
Neeeeej...! Är den splittad?! gaah...hatar klicken mellan låtarna som uppstår när man splittar till MP3-or...nåväl...det får väl gå ändå :|

Japp splittad är den... Det var den från början inget jag har gjort... :D

Inga problem.. :crazy:
Dj P.A!
quote:

Om du har den allra senaste verisionen av winamp så är "glappet" mellan låtarna i princip lika med noll. Dessutom kan du ju bränna ut denna i audio cd så slipper du glappet. Hade jag vetat detta så hade jag väl inte splittat den men jag gjorde det eftersom folk i allmänhet hellre brukar vilja ha den splittad (p.g.a lättare att ladda ner samt om man vill bränna till audio CD)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden