return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Armin Van Buuren @ Monday Bar Silja Cruise - Recap Mixed CD

Dj P.A!
Hallå alla trancefreaks!
Då var man tillbaka till vardagen igen efter ha sett enligt mig världens bäste - ARMIN!

Jag har dj:at ihop en skiva som en slags "recap" från hans spelning med låtar som jag mindes att han körde. Jag har försökt göra detta till så likt upplägget som möjligt - d.v.s vilken tidpunkt han körde låten på kvellen etc. Bl a så är jag ganska säker på att låt 1-3 är i precis rätt ordning.

Eftersom jag saknar kunskap på hur man kan "lägga ut mixen på någon server" så finns den att hämta på DC++ Hubbar. Så för er som har tillgång till EMC hubben samt Essential Sets hubben så är det bara att gå in och plocka hem. Mitt nick där är Dj_Pa och jag har mycket snabb connection. Mixen finns just nu i endast 192 kb/s men jag skall senare ikväll försöka lägga ut också i 128 kb/s för er som har lite sämre uppkoppling. Det finns även omslag till mixen så att Ni kan bränna ut detta på en snygg CD.

Mycket nöje i alla fall och förhoppningsvis kan jag kanske väcka lite minnen hos Er från denna magiska kväll.

Mvh!

Dj P.A!

Tracklist:

01 MARK OTTEN – TRANQUILITY
02 PORTISHEAD – ROADS(SULTAN & TONEDEPTH REMIX)
03 WITNESS OF WONDER – EMOTIONS IN MOTION
(THRILLSEEKERS REMIX)
04 SOLID GLOBE – SAHARA
05 FICTIVISION & PHYNN – ESCAPE(FICTIVISION REMIX)
06 WATERPLANET – INTROSPECTION(JOHN ASKEW REMIX)
07 RIO KLEIN – FEARLESS(PUSH REMIX)
08 ACTIVE SIGHT – THE SEARCH FOR FREEDOM
(ORIGINAL VINYL FROM ARMIN)
09 PUSH – UNIVERSAL NATION 2003
10 L.S.G – HIDDEN SUN OF VENUS (CLASSIC FROM 1997)
11 SMITH & PLEDGER – FOREVER(ABOVE & BEYOND REMIX)
12 ENVIO – TIME TO SAY GOODBYE
13 ARMIN VAN BUUREN – BURNED WITH DESIRE
(RISING STAR REMIX) (ARMIN EXTRA NUMBER #1)
staz
sjyssta puckar. vad står p.a. för?
Zliten
Mycket bra att höra lechhar av dig nu på "DC"

tack så mycket " Dj PA" ;)
Dj P.A!
Hej igen!
Nu finns även en verision på 128 kbs för dem som har mindre snabb uppkoppling. Mycket nöje och kom gärna med diverse kommentarer.
DJ_Laszlo
Kan någon vänlig själ vara snäll och lägga upp denna på Steve's FTP? Kommer inte åt Essential hubben eftersom universitetet har blockerat standartporten som används för DC.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden