return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Läs![Om forumet och dess inlägg]

AC.
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=19639

Jag tycker jag ser allt mer och mer "chattinlägg". Och som bekant är detta inget chatt utan ett forum! Utan inlägg som för disskutionen framåt så blir inte forumet värt att besöka tyvärr. Detta gäller även i en tråd som "Klotterplanket"

Hoppas ni tar detta på allvar och tar åt er i den mån ni känner er träffade.
AC.
Antar att det bara var jag som tyckte detta var viktigt, eftersom jag fortfarande ser lika mycket totalt meningslösa inlägg från samma användare :(
SWE_TRANCE
Visst ska man inte tramsa sönder vanliga trådar, som man ser lite här och var.
Men Klotterplanket är till för just mer eller mindre "meningslösa" inlägg. En sådan avdelning (offtopic) MÅSTE finnas på alla lite större forum, annars blir det ingen ordning nånstans. Man får ju fråga sig varför man hänger på forumet:
1) Är det för att läsa intressanta musikrelaterade trådar.
2) Eller är det både Alt.1 och för man diggar stämningen/folket.
Hamnar man på Alt.1 så tittar man ju kanske inte i Klotterplanket (kanske av ren nyfikenhet då;))
Allt är ju faktiskt valfritt att läsa på internet...eller?
Men sen håller jag med dig om att ett inlägg innehållande "LOL" eller "HAHAHAHAHA" inte är så inspirerande.

Peace and out!
SteveTranz4ever
Tänkte säga samma sak som SWE_TRANCE så jag får la bara säga att jag håller med SWE_TRANCE fullkomligt...

Inlägg som enbart en ":gsmile: " är väldigt T.NUigt
quilly
Tycker att forumet tappat stinget överhuvudet taget, är man ute efter matnyttig tranceinfo och dela tankarna om detta så är inte SWETA sektionen rätt ställe längre :(
Förr fick man respons och väldigt mkt mer nyttig info än i dagsläget. Säger inte att det är rakt igenom kass, men snittet har sjunkt betydligt. Besöker Svenska sektionen endast av gammal vana numera.

Sad but true

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden