return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Läs![Om forumet och dess inlägg]

Amnezia
quote:
Originally posted by Dioxys
nej nej, men jag sa som jag känner själv :)
var borta från forumet för ett tag sen för jag inte hade något internet på länge, kommit tillbaka mer eller mindre nu :) men det är jobbigt å läsa alla inlägg tycker jag när det postas så fruktansvärt aktivt som det gör här :) trådarna blir väldigt långa väldigt fort :p

sen om na gilalr det eller ej är det väl upp till en själv om man gillar eller inte :p

hehe blir så när man blir äldre å inte hänger me i tempot:p :p vänder efter man fyllt 20:p:nervous:
håller me det kan va mkt å läsa om man typ varit borta nåra dar å sen ska sätta sig in i nån ny tråd me 4 sidor inlägg:P:eyespop: men bara öppna en cola börja pimpla å läsa på(((thumb up)));)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Amnezia
hehe blir så när man blir äldre å inte hänger me i tempot:p :p vänder efter man fyllt 20:p:nervous:
håller me det kan va mkt å läsa om man typ varit borta nåra dar å sen ska sätta sig in i nån ny tråd me 4 sidor inlägg:P:eyespop: men bara öppna en cola börja pimpla å läsa på(((thumb up)));)
Det där stämmer not inte då jag närmar mig 30... Dioxys är inte ens 20 ;) :thepirate
Amnezia
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det där stämmer not inte då jag närmar mig 30... Dioxys är inte ens 20 ;) :thepirate

hm crap..får lägga ner min teori då:p...snart 21 ju..ujuj snart dags för familj å hund jöe:p :eyespop:

hm k hade för mig han va 20..my bad:p :rolleyes:
Dioxys
jojo, men sen har man ju alltid inte tid heller :/

har tillgång till internet på skolan, så den enda tiden jag har är på 10mins raster och 40mins lunchraster :)

då ska jag sitta å snacka på msn och kolla in allt som händer också :D

hinner inte med att svara alltid :) tråkigt tycker jag
Pjox
Jag vet inte om det bara är för att jag är feg eller nått liknande men det tog i alla fall mig ganska så lång tid innan jag vågade svara på inlägg även om jag offta läste dom. Tyckte det va alldeles för mycket dryga människor här som bara var otrevliga så fort man inte va lika insatt eller kunde lika mycket som dom. Det känndes som om väldigt många gav väldigt dummförklarande svar på vissa personers frågor. Jag tycket inte direckt det känns så långre. Visst är det vissa som är så fast jag undrar om det är jag som vant mig lite eller om folket här blivit vänligare.
Och det där om chatt. Jag tycker det är lite trevligare här än t.ex. TC där trådar stängs väldigt fort och så fort nått inlägg handlar om nått annt än topicen så blir det gnäll. Även om det handlar om nått vickigt och inte bara allmänt tjatter.
Är väl inte så konstigt att dom måste hålla större koll på TC där det är fler människor men är nog just därför jag tycker lite mer om TA. Även om det även finns folk här som är mer än villiga att tala om att folk inte håller tig till topic så är det ändå trevligare här...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden