|
|
| reveal |
| Min personliga åsikt är att det mesta är ok, om man bortser från ett inlägg med bara ett skratt, tex "hahahah :p" eller nåt sånt. Sådana inlägg är jävligt meningslösa. |
|
|
| Dioxys |
håller med reveal :)
men sen en sak beträffande stämmingen på TA, kan det ha nånting att göra med att trance-scenen boomat i sverige (även om den inte är där vi ändå vill att den ska vara kanske) :) och gjort svenskarna lite mer världsvana och arroganta? :conf:
innan det hade vi ju i princip ingenting, och då var kanske TA mer ett forum för ritkiga entusiaster :) samlade och delade intressen, medans nu har svenskarna blivit mer enat (jag anser också att tranceclubber bl.a. bidragit till detta)..
jag anaser som att det kommit en hel del nya med tranceclubber som genväg :) vilket kanske gjort att de äldre sett att det kommit så pass många nya som postar (blir väldigt långa poster här har jag märkt, på riktigt kort tid, vilket kräver en hel del anstränging för att ens orka läsa igenom allt, och alla har redan sagt det man själv tycker och tänker.. varför ska jag då skriva nånting?)
krångligt och slarvigt skrivet detta, hoppas ni läser och reflekterar! :) hehe, jag försöker låta bildad :p |
|
|
| Amnezia |
hm nu börjar det ju mer å mer låta som nya members inte e välkommna till forumet??...:confused: först vare snack om att det var för tyst här å så i nån thread å nu när det kommit lite nya som postar lite så ere mer till nackdel???lr? :p
ang tranceclubber så har jag ingen koll på stället..blev medlem i början när det dök upp men tyckte d va mkt i stil me "ska på rejv å se Tiesto..han e guuud så fett osv" ((hehe nu blir jag väl lynchad här)) vet inte alls hur det e nu förtiden å e säkert great, men då i början fick jag den uppfattningen och de flesta va väldigt unga där:rolleyes: :)
btw ere såå många nya members här föresten?? tycker de allra flesta e samma som alltid postat här??:p :p :p |
|
|
| Dioxys |
nej nej, men jag sa som jag känner själv :)
var borta från forumet för ett tag sen för jag inte hade något internet på länge, kommit tillbaka mer eller mindre nu :) men det är jobbigt å läsa alla inlägg tycker jag när det postas så fruktansvärt aktivt som det gör här :) trådarna blir väldigt långa väldigt fort :p
sen om na gilalr det eller ej är det väl upp till en själv om man gillar eller inte :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hm nu börjar det ju mer å mer låta som nya members inte e välkommna till forumet??...:confused: först vare snack om att det var för tyst här å så i nån thread å nu när det kommit lite nya som postar lite så ere mer till nackdel???lr? :p | Det beror ju på hur man väljer att tolka det som skrivs men jag tycker det är bra när folk postar och skriver ner vad dom tänker och tycker... Det som är onödigt är när det blir 3 sidor (45poster) tex. med tjattar som inte hör till ämnet, då försvinne den intressanta delen med tråden om det tex. handlar om en fest alla ser fram emot
Självklart ska det var en del OT.
Minns back in the good old days när det bara fanns internationella delar då under en viss period så spårade varenda tråd ur och då alltid till ämnet mat (speciellt buritos)... det var rätt lustigt iof. men tillslut så startade nån den officiella mat-tråden.
jag uppmanar alla att SKRIVA MER :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|