return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Läs![Om forumet och dess inlägg]

SteveTranz4ever
Som Sorrow nämde så får en del trådar en tendens till att bli mer en chat ibland och det är ju på gott och ont, det blir mer personligt och mer värme så att säga men det gör också att många inte vill/orkar jobba sig igenom spaltvis med ibland onödigt tjatter för att komma till det väsentliga, men det är svårt att hålla allt på en lagom nivå så det passar alla... men ändå, just nu tycker jag det funkar rätt bra med allt. Enda man kan säga isf är att det är få som skriver men det är många som kommer hit & läser.
Vill man få ut nåt av en trance diskussion får man starta nåt som kan tyckas verka bra, man får tänka "Kan detta bli en intressant topic som folk vill diskutera" istället bara för att starta av nån annan anledning. Säg vad ni tycker och gör det konstruktivt även om det är lättast att gnälla så var då också konstruktiva och samma sak vad gäller om man säger nåt bra... så tycker jag :)
Vizay
forumet är inte vad det var då jag först kom hit men det beror ju bara på att gamla medlemmar försvinner och nya kommer in, förändring är kanske inte alltid det roligaste eller bästa men den är ofrånkomlig på en sån här plats...

tycker forumet fortfarande är väldigt intressant och roligt att komma tillbaka till varje dag, sen har man ju lärt känna ofantligt många människor härifrån så för mig som har träffat säkert 50% av alla dom som postar aktivt här så känns det lite extra personligt till skillnad från t.ex. t.nu där man inte känner en jäkel :)
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
sen har man ju lärt känna ofantligt många människor härifrån så för mig som har träffat säkert 50% av alla dom som postar aktivt här så känns det lite extra personligt till skillnad från t.ex. t.nu där man inte känner en jäkel :)

bra där! :) I copy that!!!

quote:
Originally posted by quilly
O ja, är mkt glad för den responsen jag faktiskt fick, även om jag väntat mig mer.

jo det förstår jag verkligen, men tyvärr (kanske man får säga) så brukar det inte vara sån enorm anstormning av feedback för _någon_ som producerar här, så du får inte känna dig utsatt eller nåt. det kan ju t.ex. dbl bekräfta, som jag diskuterat just den här saken med.
om du vill ha mer feedback? har du testat lägga grejorna i production-forumet? du kanske får mer där? bara för det behöver du ju inte sluta posta mixarna här... men just att lyssna på låtar etc. kan rätt ofta tas emot svalt av resten av användare på ett forum. (ja tror orsaken är att det blir för mkt av det goda)

förstår det på ett sätt.. de krävs ju en tidsmässig ansträngning (även om den är mkt liten) att ladda ner, lyssna och tänka ut vad man tycker om den och sen skriva ner feedbacken...ja antar att du förstår, så slipper jag förklara mer :p
Funfrock
quote:
Originally posted by Glorie
förstår det på ett sätt.. de krävs ju en tidsmässig ansträngning (även om den är mkt liten) att ladda ner, lyssna och tänka ut vad man tycker om den och sen skriva ner feedbacken...ja antar att du förstår, så slipper jag förklara mer :p

oftast så laddar jag ner mixar och låtar men dem hinner ju inte bli klara medans jag besöker forumet. så när jag sen lyssnar har jag redan lämnat forumet och glömmer bort att posta om det nästa gång jag besöker.
Amnezia
tror inte det skulle bli spec bra om det var så stelt å strikt som vissa verkar vilja ha det....typ enbart posta trance relaterade poster och bara enkla raka svar...
om något skulle ta död på aktiviteten i forumet e väl om det det endast fick postas sake rgällande musiken...de flesta trådar finns ju redan och e ju inte precis som d dyker upp nya spännande saker varje dag...
vart man än hänger så glider forumet alltid åt detta håll...men tycker det inte gör så mkt så länge det e trevligt najs folk som det e här,,bidrar ju bara till att det blir skönare stämmning när folk vågar skriva lite som dom känner å inte behöver hålla sig till nån strikt policy...:rolleyes: sen kan man ju för detta undvika å skriva "lol" lr "hehe" som svar på inlägg...
lr e man ute å irrar som vanligt???:p :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden