|
|
| staz |
känns som att det är för mycket OT/Skräp/boring trådar..
eu val, al qaida, varför är jag uppe osv... kanske borde ha en tråd där allt politikrelaterat diskuteras osv.. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by AC.
totalt meningslösa inlägg från samma användare :( |
hmmm..vilka syftar du på? eller det e kanske taskigt att hänga ut nån..jag störs inte nämnvärt av något sådant som du antyder
| quote: | | Detta gäller även i en tråd som "Klotterplanket" |
det finns visserligen onödiga inlägg i klotterplanket, MEN... största delen av alla inlägg där uppfyller ju faktiskt, det de bör för att få postas där liksom... de e ju som SWE_TRANCE redan skrivit, till för just OT-saker. tråkigt att du tycker det i DEN tråden, liksom :conf:
| quote: | Originally posted by quilly
Förr fick man respons [...] snittet har sjunkt betydligt |
:( tråkigt att du känner så. :/ va ere för respons du vill ha då? jag tycker knappt du är här och postar överhuvudtaget, om jag får säga vad jag tycker. den där melancholy-mixen du postade fick du ju iaf respons av mig.. och det där quilly @ church var det ju oxå folk som svarade
| quote: | Originally posted by staz
kanske borde ha en tråd där allt politikrelaterat diskuteras osv.. |
den där frågan har ju varit uppe tidigare (kommer inte ihåg vilken tråd nu exakt) och då kom vi (vissa som orkade engagera sig iaf) mer eller mindre överens om att det är bättre att inte ha en STOR tråd om "politik". jag, t.ex. tror inte det funkar så bra... svårt att hänga med i diskussionen då liksom.. snackar vi sveriges politik eller kinas politik? eller al quaida eller EU's lagar? det är bättre som det är tycker jag.
slutligen håller jag också med SWE_TRANCE... :thepirate |
|
|
| quilly |
Jodå, det är inte helt igenom kasst.. men tycker fortfarande gnistan saknas. O ja, är mkt glad för den responsen jag faktiskt fick, även om jag väntat mig mer. Men det är ju bara min ringa åsikt. Tror inte hoppet är ute, bara att försöka tillgodose den hungern efter trance på ett mer raffinerat sätt, enl. mig då lite mer fokus på ämnet "trance".
Hänger väldigt mkt här, men blivit mindre.. framförallt känner jag inte att det är så mkt att tillföra då de flesta trådar inte handlar om det jag är här för.
Men i övrigt är det ett utmärkt forum, bara att det tappat kärnpungten lite. |
|
|
| Sorrow |
Min egen åsikt, ta den för vad det är.
Jag har läst och skrivit på flera forum, och tendensen går alltid mot att det blir som en utdragen chat. Till viss del så bidrar det till forumets charm och håller det på en lite mer personlig nivå. I fallet med forumet här, så kan jag inte säga att jag direkt anser att det har gått till någon direkt onödig längd. Det är fortfarande på en, i mina ögon, fullt acceptabel nivå.
Ett inlägg med "Hahahaha" må inte fylla någon essentiell funktion annat än att meddela sinnesstämningen hos den som skrev det, men bidrar ändå betydligt mer till en pågående diskussion än t.ex. inlägg av typ "powerpost", "post before the topic is locked" eller annat för att egentligen bara öka sin post count.
Den svenska delen av TranceAddict är nog det forum med flest trevliga användare som jag har stött på, och är varför jag tar tid att komma hit och läsa dagligen.
Dess charm ligger i den avslappnade dialogen och den trevliga inställningen. Ingen jättemening att sterilisera densamma.
Just my two cents. |
|
|
| Versace |
tack! ;) :haha:
var bara tvungen!
håller med föregående talara fullständigt... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|