|
|
| Waize |
Jag verkar vara den enda som är besviken på kryssningen..
Vart tog den underbart hårda technon vägen? Visste att jag inte kunde förvänta allt för mycket denna gången, men dock.. House för all del, men föredrar techno! Tänk om Joel Mull hade spelat natten lång... - jag hade varit den lyckligaste!!! :)
Har röjt till Armin 3 gånger i Holland... Det var fantastiska tider, men det var då det.. Om man inte gillar Armin hade man inte något att göra på kryssningen! Kunde hetat A v B Spring Cruise istället!!
haha.. nu ska jag inte såga kryssningen mer! Nu kan jag ta emot era sågningar av mitt inlägg istället! :D
Men tack till vårt lilla gäng som åkte - ert sällskap gjorde resan värd allt! - o Joel Mull!!!! ;)
Tssss
:gsmile: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Waize
Jag verkar vara den enda som är besviken på kryssningen..
Vart tog den underbart hårda technon vägen? Visste att jag inte kunde förvänta allt för mycket denna gången, men dock.. House för all del, men föredrar techno! Tänk om Joel Mull hade spelat natten lång... - jag hade varit den lyckligaste!!! :)
Har röjt till Armin 3 gånger i Holland... Det var fantastiska tider, men det var då det.. Om man inte gillar Armin hade man inte något att göra på kryssningen! Kunde hetat A v B Spring Cruise istället!!
haha.. nu ska jag inte såga kryssningen mer! Nu kan jag ta emot era sågningar av mitt inlägg istället! :D
Men tack till vårt lilla gäng som åkte - ert sällskap gjorde resan värd allt! - o Joel Mull!!!! ;)
|
Du menar Ful-Joel "Snygg" Mull? Jag håller med dig men samtidigt så har jag bara förra kryssen att referera till, dock måste jag säga att om man ska ha ett 4-timmars set så krävs det att snubben levererar annars är det bättre man slänger på två 2-timmars set med olika jockeys. Jag anser inte att AvB levererade, det var för slätstruket! Min gissning är att någon kommer flippa och anse att dessa inlägg bör ligga i Eftersnack-tråden, så vi får väl förpassa diskussionen dit... |
|
|
| Proximus |
techno finns det inte mycket pengar i plus att folket inte dricker så mycket så det finns inga pengar att hämta där och därför så satsas det allt mindre på det.
tråkigt men sant |
|
|
| staz |
| quote: | plus att folket inte dricker så mycket så det finns inga pengar att hämta där och därför så satsas det allt mindre på det.
|
haha.. hade tjack varit lagligt och sålts i bar så hade techno blivit den nya pengakällan :p
men jag förstår er.. om inte musiken faller en i smaken faller en stor del av upplevelsen bort. håller tummarna för er skull för att det blir ett mer renodlat tech golv på nästa kryss.. själv kunde jag inte varit mer nöjd med main golvet.. jag var knappt nån annanstans. |
|
|
| Amplifire |
| På den här kryssningen låg fokus på trance, det visste nog de flesta innan de gick på båten? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|