|
|
| Glorie |
haha, jag är inte ett dugg rädd för att amnezia ska bitas :) han som är så snäll :rolleyes:
är det nån som kan säga nåt om Mondo som lokal? jag har hört av en vän att den är riktigt dålig :/ |
|
|
| JayBee |
jag har varit där en gång fast det var flera år sedan. jag tyckte inte den verkar speciellt bra. jag vart förvånad att de skulle få plats med så mycket folk på det skit stället :) münchen bryggeriet var ju MYCKET bättre.
om jag minns rätt så är det bara 1 stort dansgolv med ganska högt tak, 4 feta pelare eller något i den stilen. jobbiga var ju garderoben, fan man får trängas som fan. ush nej jag hoppas de hittar en bättre lokal snar men jag ska inte dömma dem för mycket, det var som sagt flera år sedan jag var där sist, de kan både ha ändrat + att mitt minne kanske viker. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Staz
Steve
Glorie
montana
doter
Proximus
Xplorer76
Gate 42
|
Gaby
och min darling WhiteRussian ;) |
|
|
| staz |
fan jag e sjuk.. feber o hosta
får se hur de blir |
|
|
| JayBee |
det är skummt att jag inte är med på listan trots att jag skrev att jag skulle komma :P jag får väl göra en egen helt enkelt tills stefan blir kompetent nog ;)
JayBee
Gaby
WhiteRussian
Staz(sjuk)
Steve
Glorie
montana
doter
Proximus
Xplorer76
Gate 42
Lonne
Virus
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|