return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Trance Nation 2004

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
vilka ska på den här festen eg?

Jag ska självfallet dra... ska försöka dra ihop nån slags förfest...
staz
jag ska dit, måste bara trolla fram lite $.
Glorie
ok, nu har saker ev. börjat lösa sig för mig.

får kanske med miriam på festen.. det är bra.. kan förhoppnings få nån polare som köper förköp :) har typ fixat skjuts me bil från Linköping :D :D sen var det boendet.. festen slutar 3 på morronen.. mitt tåg går hem 8.30 på morronen.. det tar 3,5 timme till s-vall.. inte så kul att va vaken... det funkar inte..

men nu kanske kanske.. jag kan sova hos en kompis som flyttar till sthlm den 2 april.. haha...men hon kanske ska ha annan gäst då.. och då e det kört.. å då blir det abbes!!!! verkar va ett skitbra bed &breakfast. TACK P4z för tipset!!!!! :D

å det betyder att vi kan sova till elva :D weeeeeeee å sen vara ute ur rummet å hänga i sthlm till klockan blir 15.. då bussen till s-vall går hem.. (Tåg går ju fasen inte att åka med nu, sen SJ höjt priserna :( ) för att ta efterfesten på Club Essential i S-vall.... med Mike shiiiiveerrrr :D

så ja kanske kommer dit me.. :)
montana
som sagt, jag ska dit, och så ska jag försöka dra med en helt "anti-social + solljus hatande" polare. hoppas att man at man lyckas
Proximus
jag tror jag också ska dit, för att komma i sinnesstämning för egna spelningen dagen efter plus att jag vill ut på en skön trance fest känns det som

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden