|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
vilka ska på den här festen eg? |
Jag ska självfallet dra... ska försöka dra ihop nån slags förfest... |
|
|
| staz |
| jag ska dit, måste bara trolla fram lite $. |
|
|
| Glorie |
ok, nu har saker ev. börjat lösa sig för mig.
får kanske med miriam på festen.. det är bra.. kan förhoppnings få nån polare som köper förköp :) har typ fixat skjuts me bil från Linköping :D :D sen var det boendet.. festen slutar 3 på morronen.. mitt tåg går hem 8.30 på morronen.. det tar 3,5 timme till s-vall.. inte så kul att va vaken... det funkar inte..
men nu kanske kanske.. jag kan sova hos en kompis som flyttar till sthlm den 2 april.. haha...men hon kanske ska ha annan gäst då.. och då e det kört.. å då blir det abbes!!!! verkar va ett skitbra bed &breakfast. TACK P4z för tipset!!!!! :D
å det betyder att vi kan sova till elva :D weeeeeeee å sen vara ute ur rummet å hänga i sthlm till klockan blir 15.. då bussen till s-vall går hem.. (Tåg går ju fasen inte att åka med nu, sen SJ höjt priserna :( ) för att ta efterfesten på Club Essential i S-vall.... med Mike shiiiiveerrrr :D
så ja kanske kommer dit me.. :) |
|
|
| montana |
| som sagt, jag ska dit, och så ska jag försöka dra med en helt "anti-social + solljus hatande" polare. hoppas att man at man lyckas |
|
|
| Proximus |
| jag tror jag också ska dit, för att komma i sinnesstämning för egna spelningen dagen efter plus att jag vill ut på en skön trance fest känns det som |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|