|
|
| knomaden |
...eller vill ha en till Armin-dos!
TranceAddicts Unite...jag e helt sjukt sne på att jag vare sig hade tid eller pengar att haka på kryssen!
Företaget tar all tid som finns just nu sedan vi graderat upp och flyttat in på www.videum.se...
Men ljusning
http://www.arminvanbuuren.com/13
Kolla hans gig-kalender - det är två kompensationsevents som jag fundrar på att hitta ett sätt att åka på :).
Armin Only ett 7-timmars-set, som är ett special releaseparty för hans senaste 2CD compilation A State of Trance 2004, som släpps 29 mars, tror jag att det va.
17 april på en båt från Amsterdam - jamen en ARMIN ONLY kryssning! Ha ha...igen! Armin på en båt! Ocean Diva, båten lämnar kaj efter han satt igång 22 och värmt upp vid 01 ger den sig ut en tretimmarssväng, med spinnin' Armin där båten lägger till vid kaj 04, och han håller då på sen till 05...det här ser ut att vara FETT!
Vidare - ett annat intressant event (jo, jag bara måste höra grabben live...), Antwerp Is Burning! Där lirar både han och M.I.K.E. a k Push - M.I.K.E. har dessutom en live act! Och Armin/Push B2B utannonseras också! Inget släppt än på sajten www.antwerpisburning.be men enligt både hans gig calendar och party archive på t.nu så är dessa main acts!
Lite längre bort i både tid och rum - Antwerpen, Belgien, 1 maj 2004.
Vem känner för att haka på en minibuss?
Bara en liten intressekoll :)
Peace,
Anders |
|
|
| staz |
| vi som inte missade den då, är vi portade eller?:whip: :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by knomaden
...eller vill ha en till Armin-dos! |
;) |
|
|
| knomaden |
| quote: | Originally posted by staz
vi som inte missade den då, är vi portade eller?:whip: :) |
Näääääääääääääähmen inte dåh!!!
OBS OBS ha ha... "...eller ni som vill ha en till Armin-dos", 'aight?
En bil, fem pers, http://www.armadamusic.nl, och så är vi i väg!
Då är frågan - 7 timmar solo på en båt, eller ett större event tillsammans med Push?
NÅÅÅÅ, vad sägs? |
|
|
| staz |
ojj.. sorry det var ouppmärksamt av mig.
jag skulle vilja bådadera. men pengar är ett problem i dagsläget för min del.. lagom till dessa events kanske det löst sig dock. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|