return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Eftersnack: Spring Cruise 04

lonne
quote:
Originally posted by reveal
Hoppas att ni andra gillade mig iaf :p

Tja, du drog så fort jag hälsat på dig? Antar att du inte hörde vad jag sa, med tanke på hög musik mm...
St_Andrew
quote:

loooool!!!! :haha: :haha: stackars reveal :p jag tycker om dig, som forumkompis iaf :p
Aendy
quote:

Jag gillar dig jättemycket!
reveal
quote:
Originally posted by lonne
Tja, du drog så fort jag hälsat på dig? Antar att du inte hörde vad jag sa, med tanke på hög musik mm...

Hahaha, jag hörde inte ett piss av vad någon sade ute på dansgolvet :p Fast jag har för mig att vi växlade ett par ord? Blev jävligt paff bara, kom fram en kille (du alltså) och hälsade utan att jag hade en aning om vem det var :D Tog ett tag innan jag fattade att det var du :)

Men visst, på dansgolvet var jag mest sugen på att dansa, däremot på andra ställen är det najs att stå och snacka lite :) Jag fulade runt mig en hel del med Laszlo, rätt mycket med Steve, Staz och Vizay träffade jag vid ett par tillfällen och snackade med också :) Sen hälsade jag på Lonne, JayBee och mojjmojj och säkert fler som jag inte kommer ihåg just nu :) Mest hängde jag med Aendy och Smekbar.

Förlåt om ni uppfattar mig som en otrevlig jävel, egentligen är jag inte det :) Tror jag :p

Edit: Träffade ju Scul också :)
lonne
Ingen fara Reveal. Det går fler tåg, så det är bara upp till bevis nu.:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden