|
|
| Smekbar |
ja... kryssen var väl fet, men levde knappast upp till mina förväntningar...
AvB var tråkig, spelade lugn anonym mes-trance imho.. hade förväntat mig bättre grejer av honom...
Tall Paul var bättre, han körde en del feta grejer...
Överlägset bäst var Joel Mull som spelade sjukt fet techno, det var verkligen skadat bra... Hans sista låt "Detroit Grand Pubahs - The Clapper (Jesper Dahlbäck Remix)" var verkligen en perfekt avslutning på setet...
det var jävligt kul att stöta på så många TA's... Grymt sköna människor allihopa...
men... om nästa kryss (om de blir nån) är i stil med denna kommer jag inte hänga med, tycker inte det var värt pengarna... Kör de den stora båten igen med ett dedikerat technogolv så e det inge snack om saken, men är det så här så... |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
|
And then I'm standing on the corner wearing my party gear, these girls come up and they go "aaaaaaaaaaw" and I'm like "whatever!"
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
And then I'm standing on the corner wearing my party gear, these girls come up and they go "aaaaaaaaaaw" and I'm like "whatever!"
|
Yeah! Liam Lynch! |
|
|
| Powell |
Grrr :eyes:
kikade just igenom lite bilder, såg riktigt grymt ut ! :) och fan va heta tjejer dessutom |
|
|
| Proximus |
jag la mig 24 igår när jag kom hem och jag har sovit non-stop till 16:00 idag.... men fyfan va fett det var, alltså den där trancetimmen var galet kul, men det tog mina sista krafter, jag håller med morakickers angående ljuset och vi hade snackat med barpersonalen angående det men de kunde inte göra nåt åt saken =(
vill bara tacka alla som gjorde stämningen där så otroligt bra och monday bar för att de gjorde en riktig bra fest =) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|