return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Eftersnack: Spring Cruise 04

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Zliten
Jag väntar också :D

"Steve vakna för helvete " Ditt fyllo :toothless
Vadå fyllo... din Ouzomänniska... haha
Ska la gå igenom mina bilder nu och slänga upp dom på nätet :)

Kan ju tillägga att jag fick mitt AVB-76 album signerat + att på slutet delade AVB ut några vinyler på nån ny releas... eller test pressing står det faktiskt på den... "RobertNickson - Spiral" Orginal mix, MK-S Remix, Alucard´s Starocean Remix.

Fan va kul det var som sagt, träffade så många sköna TA´s men tyvärr så fick vi inte hytterna vida varandra, dom låg väldigt utspritt, det var så att nån på Silja hade gjort fel vid bokning fick jag berättat för mig... synd som fan.

Det var kul att det även var mer tjejer på kryssen, dom lär sig :) Och fan så fina alla var...

Har nån timmes film från kryssen.
Vad kan man mer säga...
Ähh jag kör in ett par bilder i datorn...
*kollar igenom* Du jofawe... är du verkligen säker på att jag ska lägga ut den där tutt bilden ? :nervous:

[edit]

SteveTranz4ever
Har lagt upp alla 112 bilder nu på Liquidsunset

http://www.liquidsunset.org/photo_a...ie.php?psid=124

Tyvärr har Liquid servern problem med sin internet leverantör så det går segt :(
Har pratat med killen som har servern så han får skälla på sin leverantör
MiB
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vadå fyllo... din Ouzomänniska... haha

Parta ska man göra på båten ;)

quote:

haha va fan har dom petat i han :crazy: :nervous:
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
*kollar igenom* Du jofawe... är du säker på att jag verkligen ska lägga ut den där tutt bilden ? :nervous:

inget inte nån sett förut :P
http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Monday_Bar_Springcruise_-_2004_(2004-03-06-123322)/spring.cruise.mbar.steve.016.jpg
morakickers
jaha, fyyy fasen!! den här kryssen spöade första luciakryssen, valborgskryssen, de flesta fester jag varit på i stockholm samt flertalet av festerna utomlands...

HEELT OTROLIGT KUL!!

armin regerade, det var sånt jäkla drag så det liknar ingenting. grymt ljus, helt i nivå med internationella klassiska klubbar. ljudet var bra, bas som dånade och tillräckligt vasst för att man skulle känna pisket!

armins extranummer var helt fantastiska, sedan ner till lilla golvet. stort tack till omid och özgur, sköön house först så man fick komma igång lite mellow, sedan silence - delerium. trancestunden där var grym men efter armins set kändes saknaden efter ljuset och stämningen ganska påtaglig.

det största för min del är att stämningen var helt oslagbar, det kändes som om alla var på semester och såå jäkla glada :-D

kul att ÄNTLIGEN lyckas hitta ngn TA, kul att ses steve. kort konversation vid 07.45: "är du TA... är det du som är steve?" "ja" "kul, det är jag som är morakickers"

två snillen spekulerar på morgonkanten :-D

nu känns det dock lite för långt till nästa liknande fest, blir inte samma vibb när folk inte sover över tillsammans.

//lycklig morakickers

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden