return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 
Eftersnack: Spring Cruise 04

Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
verkligen kul att höra.
det är nästan perfekt, man känner typ 1/4 eller 1/3 utav personerna på festen och det är precis rätt mängd man borde känna när man går på en fest/event imo. då har man alltid någon att träffa men samtidigt mycket nytt folk :)

Oj, herregud, jag känner mig som en nolla, tveksam till att jag ens känner 1/4 av 1000 människor = 250 pers överhuvudtaget. Min telefonbok har tex 150 poster och då är typ hälften av dem till folk som jag kan påstå att jag känner!!! Snälla, någon hjälp mig, säg att JayBee är ett socialt freak annars får jag mindervärdeskomplex.
jofawe
quote:
Originally posted by Aendy
Snälla, någon hjälp mig, säg att JayBee är ett socialt freak annars får jag mindervärdeskomplex.

Jaybee är ett socialt freak.

men jag förstår vad han menade :)
Han syftade nog på TC och TA folk.. man "känner" ju dem.

Eller hur, kompis? ;)
JayBee
quote:
Originally posted by jofawe
Jaybee är ett socialt freak.

men jag förstår vad han menade :)
Han syftade nog på TC och TA folk.. man "känner" ju dem.

Eller hur, kompis? ;)

hehe, vet inte hur jag ska ta det men jag tolkar det som en komplimang :)

jo exakt jag menar ju SJÄLVKLART sånna man vet vilka det är och som man kan prata med osv.
Vizay
klart man kände en hel del folk där men jag vet inte...känns som att 250 pers skulle innefatta att hela min närmsta och någorlunda närmsta vänskapskrets va på den där båten :p

men men...kul å höra iaf att ännu en DJ tycker att vi rockar på att festa :D

måste dock säga att jag gillar klubbar mer av nån anledning, känns som att dj'sen presterar fetare set på tajtare klubar jämfört med stora evenemang...men de e ju bara min uppfattning :)
sipowitz
quote:
Originally posted by Aendy
Oj, herregud, jag känner mig som en nolla, tveksam till att jag ens känner 1/4 av 1000 människor = 250 pers överhuvudtaget. Min telefonbok har tex 150 poster och då är typ hälften av dem till folk som jag kan påstå att jag känner!!! Snälla, någon hjälp mig, säg att JayBee är ett socialt freak annars får jag mindervärdeskomplex.

Du känner mig, det får räcka. Punkt slut.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden