return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 
Eftersnack: Spring Cruise 04

Funfrock
knappt jag vill kolla på filmen
längtar bara tillbaka så då
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad menar du ?

att jag vill ha allt råmaterial för mig själv ... haha

nä, jag skulle vilja testa att klippa å dona så.. men ajg har ju inte någon egen dvcam .. tyvärr.
Får ta å skaffa en annars ju =)
bAbYfuNk
later kul med club pa en cruise,tankte kolla om blir det fler i ar? och kan det bli runt sommaren jun-aug?? tror ni?:)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by bAbYfuNk
later kul med club pa en cruise,tankte kolla om blir det fler i ar? och kan det bli runt sommaren jun-aug?? tror ni?:)

Enligt MondayBar så kommer de inte arrangera en kryssning på ett bra tag framöver. En av anledningarna till det är väl för att man inte vill mätta publiken, vilket ju är en god tanke. För mycket av det goda, och man får svårt att uppskatta det i slutändan. Om det över huvudtaget blir någon mer kryssning i år så kommer den att äga rum tidigast i december.
dbl
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Om det över huvudtaget blir någon mer kryssning i år så kommer den att äga rum tidigast i december.

quote:
Monday Bar
Efter den här dundersuccén är det nu helt klart att det blir minst en
kryssning till i år. Inget datum är dock ännu inte bestämt. Vi kollar
på möjliga datum och djs för fullt.. och för dig som tyckte det var för
lite techno på den här resan - vi lovar, den bristen ska vi reparera
med råge nästa gång! :)

så en till kryss kommer det ju bli, men som sagt så e inget datum bestämt ännu

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden