|
|
| Gate 42 |
säger jag bara...
Att ni överhuvudtaget pallade att göra något på fredagen, själv hade det blivit ett par droppar styrkeläsk för mycket så man var inte på ens bästa sida på fredagsmorgonen när man vaknade upp.
Dock hade jag kul som i h-vete. Kul att träffa lite roliga människor och som alltid på trance-fester så är stämmningen så trevlig och gemytlig.
Nästa gång ska jag inte ställa mig i baren med Mats, för jag skulle ha velat komma ihåg 1 låt som armin spelade.... Fick dock skaka hand med honom och prata lite om min remix som jag gjort åt honom... Tror inte han spelade den dock :(
Tack MondayBar och alla andra 2000 pers som var där, glada, fulla och trevliga :D |
|
|
| Zliten |
Ja finns bara en sak att säga... " Det var party " :P
Det var riktigt kul.. Tog det försej riktigt lugnt eftersom jag umgicks med dom här özgur, omid , och rosbeth sakerna.. Och dom är ju djs... :P
Men Armin var över mina förväntningar =) Tall Paul körde " Tiesto- Traffic" :crazy:
Shultz säkert felstavat men fick en bild med honom och mig så jag e glad... :P
Men det bästa som hände på hela kryssningen var när Omid och Özgur får för sig att dom ska spela trance klassiker kl 8 på morgonen... =)
Och startar det hela med Delerium - Silence ( Tiesto ) :disbelief
Låg i soffan och grät då...FÖr jag hade druckit 10 redbull så min hjärna njöt av musiken men kroppen var som pasta :eyes:
Pösspöss på er alla :P
Hade riktigt kul |
|
|
| Zliten |
Jag väntar också :D
"Steve vakna för helvete " Ditt fyllo :toothless |
|
|
| jofawe |
jag måste säga att det var fanemej fantastiskt!!!
Schultz, Armin, och Paul ... enooormt!
Sen när jag "råkade" springa på armin i korridoren när han var på väg upp till scenen så fick man ju vackert skaka tass och påminna om mintuu:n ... som tyvärr uteblev :(
Jag -dog- efter sista låten med armin (inom ordinarie tid), Burned With Desire, sen när jag kom till hytten och hörde att *unka unka* fortfarande pågick där uppe så skrek jag :)
Men ... underbart!
Tall Paul var över mina förväntningar, helt klart en upplevelse, särskillt när den megacoola killen som skötte lasern stavade det Paul Tall så tyckte jag det var extra kul.
Nåväl.. jag ser fram emot lite kort härådärifrån..
Mina kommer nog ligga på TC och Liquidsunset, om jag får (?) ..
har ca 200kort.. (varav EN film på Steve när han raajdajdaj... fejkad, iofs, men likväl rolig).
Föresten, var det bara jag som lyckades dokumentera kärleken mellan två tjejer i mörkret vid stora golvet? :)
Jag har precis anlänt till mitt hem nu, efter en hård natt i danderyd på en luftmadrass modell mindre...
usch.. man blir ju knäpp av sånhär musik ... grr .. *roar* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|