|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Japp, en jävligt mkt trevligare båt helt enkelt :D Specijävlaellt om man gör om paradgatan till dansgolv :crazy: |
Precis...så vitt jag vet var det inte alls några oroligheter på Valborgskryssen på promenadgatan, så de borde inte få problem med att få tillstånd från Silja, eller vilka det nu är som bestämmer, till att omvandla denna till dansgolv igen. |
|
|
| Smekbar |
fokuserar de på techno på nästa kryss, eller iaf har ett dedikerat technogolv så är jag lätt med. helst den stora båten då också... har inte varit på den iofs, men den här båten lär knappast ha varit optimal...
Djs man gärna ser är förstås
Headroom, vilka iofs brukar lira live...
Patrik Skoog (en av killarna bakom headroom)
Joel Mull (igen, var ju svinbra)
Mauro Picotto
Johan B
Smekbar (weee :D)
Lars Klein
Carl Cox
Dave the Drummer |
|
|
| DJ_Laszlo |
Joel Mull - givetvis - hur kunde jag glömma nämna honom efter senaste kryssningen? Henrik B hade jag gärna också sett.
Väth's och Beyer's spelningar på promenadgatan på valborgskryssen knäckte det mesta - fyfan så bra det var! |
|
|
| Tnakka |
| är det bara jag som tyckte att förra valborgcruise var mycket bättre. mer folk, mer stämning, mer ös!!! tre golv som funkade hela tiden... inte tre mini-golv som det var nu... |
|
|
| Annele |
Ingen kryss slår förra Valborg. Ferry, J00F, Väth & Co. Mest för dem, men också större båt, mer folk, mer party överlag. Den här kryssen var också superkul men inget jämfört med ovan.
På ett sätt är det bättre med max 2 superstora namn för då missar man inte så mycket om man åker med kompisar som vill höra alla superstars. På förra Valborg blev det nästan stressigt för det kändes som folk stress-partade för att höra alla de största (Ferry, J00F,Väth). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|