return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Eftersnack: Spring Cruise 04

staz
När det var som bäst hade jag planerat att skriva "Words Simply Can't Describe", men för min del dalade det som satan efter stora golvet stängde kl 6 på morgonen, bortsett från en del roliga saker timmarna därefter. Ska ju inte klanka ner på tall paul o de andra men jag ville inte booza något mer efter jag hade lyckats sova en timme och det var roligast så länge jag var lite rund om fossingarna.

skulle kunna skriva en uppsats om denna festen, men jag vet inte om jag orkar.. jag låter bilderna tala (vilket de förvisso inte kan göra i samma detalj som en detaljerad rapport skulle kunna, men ändå :P)

det var iaf förmodligen det vildaste dygnet i mitt liv so far,, creds till allt folk som var där n made it what it was.

ska bli kul att se bilderna!! (hoppas jag:eek: )
Vizay
kortfattat så tycker jag det var en av mina bästa upplevelser so far va gäller trance-events :)

armin va grym
tall paul överaskade mig med å va nästan lika grym

har sovit exakt 0,0 timmar sedan igår morse så jag e liiiite trött, därför uteblir min långa rapport i den här posten :p
Can
quote:
Originally posted by Proximus
när det hela var klart så stack jag och däcka i min hytt.

/omid

ps. tack alla ni som var där, det var grymt kul. =)

haha kärring! ;) själv stog man kvar å lirade (med rouzbeh) till kl 12 ;) har inte haft såhär kul på läääääänge :D
nu ere ta det luuuuungt hela helgen som gäller :D
AC.
Min tur att lägga en kort avhandling om kryssen...

Skitkul att få träffa så många TAs specielt de lite äldre.
och ja trance-timmen var perfekt! Feta tummen upp för den, precis vad som behövds för att väcka en till liv på morgonkvisten.
Sen vill jag faktiskt vara så tråkig att ta tillf'ället i akt att be alla person med eventuella bilder på mig att INTE publicera dem på nätet. gäller så väl video som kort.

(nu har jag förövrigt inte sovit något alls på ca 40 Timmar)
SteveTranz4ever
LOVE YOU ALL..... grymt kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska fortsätta å dö en stund nu igen innan jag skriver nåt mer...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden