|
|
| sipowitz |
Tyvärr fick undertecknad avstå med sin närvaro från denna fest på grund av olika problem med de kommunistiska packen på facket.
Man vill ju knappt läsa igenom denna tråden eftersom man då kommer på hur mycket roligt man missat ;-) Avb såg jag i danmark och blev lite besviken eftersom det inte riktigt kändes live.
Han hade t.o.m. hade med sig en cd med "this is armin van buuuuren, a state of trance"-jingeln på.
Läs inte detta fel, jag älskar asot... men lite annorlunda får det allt vara för att passsa på ett dansgolv.
Marcus Schulz och Tall Paul hade dock varit klockrent roligt att se!
Jag antar att steve och reveal var uppe på djbåset och lekte mediekåta =))) Nä just kidding hehe.
Fast Ni andra får se det positivt, tänk en hel cruise utan mina dåliga skämt - det måste ha varit en dröm ;-) |
|
|
| sipowitz |
Ps, förresten - jag läste i nån av inläggen här om en kille som gick runt och delade ut is.
Wow, helt sjukt alltså , från första kryssningen så har hans uppgift varit att fixa en hink med is och gå runt på dansgolvet med. Brukar vara på morgonen andra dagen som detta händer.
HE IS THE ONE AND ONLY ... MR ICE MAN! |
|
|
| staz |
| yeah sjysst som fan.. man vill ju inte ha någon stackare med värmeslag på dansgolvet. |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by staz
yeah sjysst som fan.. man vill ju inte ha någon stackare med värmeslag på dansgolvet. |
han var på technogolvet på natten har jag för mig.. :) uppskattades starkt :) |
|
|
| Versace |
han var nere när schulz o armin spelade också...
kul med såna som tar inítiativ för att behaga andra, de e alltid kul på dessa kryssningar, folk e så vänliga o roliga, aldrig nån tjafs eller dålig stämning...
roligt roligt! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|