return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Eftersnack: Spring Cruise 04

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by staz
pff jay, om du träffar en 48 årig person som utger sig för att vara läkare och bjuder dig på drinkar samtidigt som han predikar om hur totalt ofarligt det är att blanda ghb&alkohol. Oavsett avsikter blir man fan NOJIG - blir man det inte så finns chansen att man vaknar upp när båten står i hamn dagen efter med en minneslucka på 10 timmar och sveda här och var.

vi var typ på toan o drack lr pissa lr nåt o snackade så hakade han på konversationen och sen var vi där,, allting känns snabbspolat när jag tänker tillbaka. Minns iaf att vi snackade om hur öppen och skön kulturen var att folk kunde klä sig som de vill, vara så gamla de vill osv och ändå bli accepterade.. sen kom han ut ur ett toalettbås och bara "som jag t.ex. dvs gay. hej grabbar".. crazy shiiite iaf :)

steve, tjejen på bild15 ur din serie bakom oss ville ju typ ha dig som fan, hur blev det med det? ;)

HAHA frmåt slutet på dag2 frågade jag steve om han skulle köpa nå sprit o ta med sig,, fan vilket härligt fyllesnack han bjöd på då "asså så här ere va.. ja har vart med i spelet sen ja va 18 va.. ja har supit varje helg sen ja var 18, nu sätter jag stopp, de blir inge mer sprit för mig."
hur ska de gå med det löftet steve mannen? ;) något du tänker hålla hårt på? :D

Precis som din post säger så är ju faktiskt en del av kryssen en massa härligt (fylle)snack med allt och alla, iaf för mig och många andra och det kan vara jävligt kul.
Damen i fråga du nämner Staz har typ pojkvän eller nåt liknande så hon var nog mest full(eller nåt) och lite småkåt.
Och ja jag ska fan hålla mig från sprit, drack väl nåt i spritväg men det var minimalt. Jag köpte fan inget i princip på taxfreen, bara det man förfesta och efterfesta på båten, brände 800-900 på käk & bira =) Klart värt de.
reveal
quote:
Originally posted by JayBee
hehe bild 62. ser ut som hon kollar in din rumpa aendy

Jag tycker mer att det är DU som sitter och spanar in Aendys häck från din plats i fåtöljen :tongue2
staz
haha sant steve.. men pojkvän? has that ever stopped anyone? jag menar.. i all ära tycker jag att man ska respektera varandra i ett förhållande, men det är inte mitt ansvar att se till så att tjejer är trogna till sina pojkvänner, så länge inte jag känner deras pojkvänner. ¨

jag trodde du avsåg alkohol över huvudtaget med sprit,, öl/cider/sprit/likör whatever skadar ju trots allt kroppen på samma sätt bara att koncentrationen är olika. så det var lite roligt när du stod full o jag fick intrycket av att "nu jävlar blir det aldrig en fylla mer i mitt liv" :)

de där med allt snack, verkligen.. det var det som gjorde det så skoj,, man snackade med alla,, alla var bästisar under 1 dygn.. på toaletten var det fetaste konversationerna där alla som ville deltog osv.. så grym stämning. eftersom att de flesta var i samma sinnesstämning så kunde man inte direkt göra bort sig heller, med tanke på att alla andra också gjorde det:P
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by staz
de där med allt snack, verkligen.. det var det som gjorde det så skoj,, man snackade med alla,, alla var bästisar under 1 dygn.. på toaletten var det fetaste konversationerna där alla som ville deltog osv.. så grym stämning. eftersom att de flesta var i samma sinnesstämning så kunde man inte direkt göra bort sig heller, med tanke på att alla andra också gjorde det:P

Där slog du huvudet på spiken kära du...det är precis det som är så jääävla härligt med de här kryssningarna och liknande EDM events. Ingen som ser ner på en annan eller ger spydiga kommentarer. Går man ut på ett vanligt ställe på en fredag eller lördag blir man spyfärdig av att se alla högfärdiga idiotjävlar med bakåtslickat hår som står vid baren och tror att de är så jävla häftiga att de inte vet vart de ska ta vägen. När de sedan efter fjorton stora starka och åtta tequilashots till sist vågar bege sig ut på dansgolvet ser de ut som ett par vilsa knubbsälar i en skokartong. bläää
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by JayBee
hehe du är dig lik :)

Laszlo: jag tycker du ser ut som den där onda banditen i wild wild west :) jag försökte leta på internet efter bild så man kunde posta i lika som bär men jag hittade ingen bra bild. (dr.lovless tror jag han heter)

hehe...hmm...vet inte om jag kan hålla med dig där. Har iofs inte sett WWW så jag vet inte. Den där bilden är i alla fall inte speciellt lik.......eller? :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden