|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Najs
Nåt jag inte kollat in än själv men om det är kort du gillar och kan stå för så kan jag fixa upp dom på Liquidsunset.org om du vill :) |
Bara att skicka upp dem :) Står de under "reveal" eller under "steve" då? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Bara att skicka upp dem :) Står de under "reveal" eller under "steve" då? | Jag fixar en ny fotografprofil då under ditt namn :gsmile:
Jag tar inte med bilder bara som e helt suddiga eller överexponerade eller på annat sätt inte lämpar sig :) |
|
|
| JayBee |
reveals bilder
hehe bild 62. ser ut som hon kollar in din rumpa aendy
bild 32&33 var lite väl avslöjande utav mig :( du kan väl kanske hålla dem till TA.
haha bild 42, jasså du reveal :D springer runt och fottar tjejernas u-ringningar :)
bild 52, steve säger: "men jag lovar! det hände inget med greta, vi är bara kompisar"
|
|
|
| staz |
pff jay, om du träffar en 48 årig person som utger sig för att vara läkare och bjuder dig på drinkar samtidigt som han predikar om hur totalt ofarligt det är att blanda ghb&alkohol. Oavsett avsikter blir man fan NOJIG - blir man det inte så finns chansen att man vaknar upp när båten står i hamn dagen efter med en minneslucka på 10 timmar och sveda här och var.
| quote: | | jag kommer dock fan inte ihåg hur det kom sig att han började prata med oss... |
vi var typ på toan o drack lr pissa lr nåt o snackade så hakade han på konversationen och sen var vi där,, allting känns snabbspolat när jag tänker tillbaka. Minns iaf att vi snackade om hur öppen och skön kulturen var att folk kunde klä sig som de vill, vara så gamla de vill osv och ändå bli accepterade.. sen kom han ut ur ett toalettbås och bara "som jag t.ex. dvs gay. hej grabbar".. crazy shiiite iaf :)
steve, tjejen på bild15 ur din serie bakom oss ville ju typ ha dig som fan, hur blev det med det? ;)
HAHA frmåt slutet på dag2 frågade jag steve om han skulle köpa nå sprit o ta med sig,, fan vilket härligt fyllesnack han bjöd på då "asså så här ere va.. ja har vart med i spelet sen ja va 18 va.. ja har supit varje helg sen ja var 18, nu sätter jag stopp, de blir inge mer sprit för mig."
hur ska de gå med det löftet steve mannen? ;) något du tänker hålla hårt på? :D |
|
|
| Dj_Irish |
Haha, kul läsning. Verkar ju varit en riktigt schysst liten tillställning :)
Nu ska jag bara glo igenom alla bilderna oxå |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|