|
|
| staz |
hah det var ändå bara en av en UPPSJÖ av helt störda saker som hände ..
ääh vi (jag å smekbar) vart bjudna på drinkar i nån tokig killes hytt över bizarra konversationer som knappast skulle kunna kommit till utan alkohol.. sen vart jag fett skraj å nojig pga diverse anledningar o vi sjappade därifrån illa kvickt.. (kortfattat) ;)
total bizarreness. |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by staz
ääh vi (jag å smekbar) vart bjudna på drinkar i nån tokig killes bröllopshytt över bizarra konversationer som knappast skulle kunna kommit till utan alkohol.. | :)
bröllopshytten delade den 48 årige läkaren för övrigt med sin pojkvän... var fan skiiiiitskumt... Hahahaha vi lär ha stött på den konstigaste nissen på båten... :)
jag kommer dock fan inte ihåg hur det kom sig att han började prata med oss... |
|
|
| FredAcler |
Ja, sicken kryssning. Var nog den roligaste festen på länge :D:D. Nu ligger mina bilder uppe på TC
Mitt nick där är f_38 |
|
|
| Versace |
till laszlo ---->
satt du nere i sofforna när omid och özgur spelade vid 7-8-tiden?
Satt det en rakad kille i svart skjorta bredvid, o så 3 grabbar till o några tjejer som dansade? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by staz
sen vart jag fett skraj å nojig pga diverse anledningar o vi sjappade därifrån illa kvickt.. (kortfattat) ;)
| hehe du är dig lik :)
Laszlo: jag tycker du ser ut som den där onda banditen i wild wild west :) jag försökte leta på internet efter bild så man kunde posta i lika som bär men jag hittade ingen bra bild. (dr.lovless tror jag han heter) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|