return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Eftersnack: Spring Cruise 04

mjz
säg som det är nu, mondaybar hade råkat boka armins dragspels-spelande farfar some också heter armin... och markus schulz var egentligen en takläggare från antwerpen som drog fräckisar i tre timmar...

nä, jag är säker på att ni hade jävligt kul och förväntar mig, utförliga rapporter, bilder och filmer... :)
Aendy
Tall Paul var den enda som körde så att man startade svettas lite, allt annat kändes på tok för mellow!
Amnezia
jahupp...då e man tebax i örebro igen då efter en seeg tågresa...e enormt brutalt trött just nu efter typ varit igång konstant sen man gick ombord..förutom ett mindre missöde då:p :p ...
va utan tvekan ett av de bästa klubbevents jag varit på fullt ös hela tiden....dock tvungen å kasta in handuken å bara sitta å lyssna på slutet av Tall Pauls set...fötterna krampa för mkt:p

3höjdpunkter...
* armin sista timmen
* özgurs tranceklassiker timme å dessutom lira accadia - into the dawn (holden rmx) mfl...schönes sådär på morgonkvisten:cool:
* Tall Pauls extra timme...publiken va ju nästan rabiesvild:p :p

sovtajm nu..soooft....

:cool:
Proximus
vill bara vara lite ful här och nämna att det var özgür och omids tranceklassiker timme ;) vi var två där... fast efter halva setet så var jag så trött så jag kunde inte beatmixa ordentligt, så jag gjorde snabba mixar så fick özze sitta och rätta till. när det hela var klart så stack jag och däcka i min hytt.

/omid

ps. tack alla ni som var där, det var grymt kul. =)
St_Andrew
väntar på bilder o filmer ;) verkar ha varit skoj, nästa gång jag får möjlighet (typ hösten 2005 :p) ska jag följa med :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden