return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Eftersnack: Spring Cruise 04

JayBee
AC.: det du säger om Tall stämmer nog altså, han mixade säkert inte så bra men jag var nog för trött och dragen för att märka det. så det är inget fel på lite kritiserande, jag är själv en expert på att såga hollywood filmer :)
DJ_Laszlo
FYYYY FAAAAAN VILKEN RESA!! :D :D :D :D :D!

Alltså, när jag sitter och läser andras gnäll(?) så undrar jag om vi var på samma båt. Denna kryssningen var heeeelt fenomenal! Hade så sjukt jävla skoj så det är inte sant..! Joel Mull är ta mig fan min nya idol - vilket jääääävla drag det var på technogolvet där uppe alltså. Hade planerat att ösa till Armin i fyra timmar, men det fick i runda slänger bli en timma eller så. Kunde helt enkelt inte slita mig där uppifrån. Resan började lite knackigt då polaren åkte på böter för 1600 spänn för fortkörning utanför Jönköping - och även allt annat som hade med hela den här resan att göra präglades av våran ofantliga otur - men vi hade jävligt roligt ändå :).

Stötte inte på speciellt många TA:s tyvärr...traskade runt i korridorerna med Reveal och Smekbar i jakten på några andra, men utan någon större lycka...

Tall Paul måste jag säga körde ett SJUKT bra pass - likaså Darren Christian innan honom. När Paul släppte loss den där klassiska technodängan på slutet som jag inte kan namnet på, tillsammans med Tim Deluxe - It just won't do acapellan blev jag helt vild. Sista timman var jag när att svimma av utmattning och vätskebrist.

Efter kryssningen släpade vi med oss ett flak öl, som vi tappade ut 57290 gånger, checkade in på hotellet - och efterförfestade ett par timmar - sedam begav vi oss till Diana's, och öste där på technogolvet till tre på morgonen.

Personligen tyckte jag att hela resan var obeskrivligt underbar! (med undantag från några mindre missöden som fortkörningsböter, inlåst bil i parkeringshus etc etc, som vi iofs tog med en klackspark). :)

Har också 2 timmar film från kryssen - ska försöka lägga upp godbitarna från det innan det blir inaktuellt.

Tack alla för en oförglömlig resa!!
JayBee
bra sagt laszlo, kul att någon annan här än mig uppskattade resan :) (inte för att jag hajar hur du kunde ha orkat med efterfest på dianas)

ja som sagt var det trist att silja knasade våra hytter. det hadde varit kul att få prata med alla TA's. det försökte man ju lite men det är svårt att prata med folk när man står på dansgolvet :P
morakickers
quote:
Originally posted by reveal
Med för många kryssningar blir det för mycket av det goda. Mellan de två senaste kryssningarna var det bara cirka 3 månader. Folk börjar se kryssningarna som vardagsmat istället för som specialtillfällen.

På denna kryssningen kändes det som att det hela hade avmattats en del. Dessutom började det dyka upp vanligt festfolk, det vill säga folk som inte specifikt gillar trance, utan folk som bara gillar att festa. På sikt kan det leda till att trancefolket skiter i kryssningarna...

Behövs en rejäl paus så att man får ett stort sug efter att åka på ny kryssning.

Nån annan som håller med mig?

jepp, inte för ofta. men jag ser verkligen fram emot sander k på fokused, trance nation och bedrock på monday bar och ngn trevlig utlandsresa i sommar.

när det gäller blandningen på folk så går jag bara på stämningen: för mkt vanligt folk = muckig stämning och fyllebråk, nu tyckte jag det var topppenstämning. GLAD stämning som tusan!!

med risk för att sticka ut hakan tycker jag det kan bli för likriktat om alla är trancefolk - typ som docklands för ngt år sedan, jag och två polare som verkligen gillar all möjlig dansmusik sedan 10 år tillbaka åkte ut dit, alla bara satt längs väggarna i psykläder. för mig gör det inte så mkt, men jag tror att tjejer som INTE är inne i trancevärlden blir bortskrämda om det inte är lite blandad publik.

jag tror INTE att det var vanligt festfolk där, jag tror du tänker på mondaybars originalpublik (fokus på house, ingen särskild klädsel). jag tror och HOPPAS att inte trancefolket kommer skrämmas bort av att det är bra stämning och inte alla har neon på sig.

LAGOM ÄR BÄST hehe. :D :D :D :D
Dioxys
måste bara fråga om det var nån ta som var på golvet när jace spelade? :) var nämligen en liten speciell låt som spelades typ näst sist i hans set :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden