|
|
| Proximus |
haha du måste vara första personen whiterussian som jag hört kalla markus för trance jock och armin för prog jock, för mig är det precis tvärtom.
sen så all ära till musik, men mycket ragg måste det finnas också, tycker det finns på tok för lite sånt i elektroniska dansmusik fester i allmänhet :p
sen så kommer inte mondaybar köra nån kryssning på ett bra tag, och det har de själva sagt. |
|
|
| AC. |
heh klockren kommentar om Reavel, jaybee :stongue:
Träffade dock aldrig på han så jag vet inte vad jag ska säga mer om det.
Hoppas verkligen ingen tog illa upp av mitt kriteserande. Jag försöker bara säga vad jag tycker och tänker till och med vara lite fin i kanten när jag gör det:tongue2. Är iofs lite osäker på vad du syftar på men i all fall ;)
Tall paul mixade skittråkigt (Gjorde enklast möjliga mixningar i slutet mot låten nästan bara bassen tuggar tråkigt framåt). Jag noterade det för jag tyckte inte heller musiken han lirade var så specielt bra. Det kändes mest som det var tråkig bass i olika takter och utformningar han lirade. Jag trötta totalt när han lirade traffict faktiskt. Då gick jag och vila efter ett litet tag. Men sen så kom ju Nothing av Agnelli & Nelson. Då var det upp och hoppa igen. Inte för att jag tycker den låten är specielt bra men det var ändå en låt jag hade förväntat mig få höra under båtresan och såg lite fram emot det.
Armin såg jag inte heller specielt mycket av tror jag. Gick runt en heldel då också men det kändes inte som jag missade specielt mycket heller. Fick höra den låten jag mest ville höra, Mark Norman - Phantom Manor. Oj vad tung den var på dansgolvet! Röjde som fan på poidet :thepirate
Jag saknade technon också! Hade velat se Mull men det blev inte mycket av det dessvärre. |
|
|
| staz |
| quote: | | haha du måste vara första personen whiterussian som jag hört kalla markus för trance jock och armin för prog jock, för mig är det precis tvärtom. |
Tror han menade att Jace värmde upp åt markus! |
|
|
| Cube |
| Satan.. Ångrar mig som satan att man inte hakade på nu när man läser allas inlägg (i alla fall dom flestas) om hur brutalt bra det verkade ha varit :( Jag som gillar både Schulz och Armin rejält. Hoppas det blir en till kryssning inom kort som man kan haka med på.. |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by staz
Tror han menade att Jace värmde upp åt markus! |
Precis, :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|