|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag tror att många med mig är av uppfattningen att det kommer att dröja ett (bra) tag innan vi får se en ny kryssning... Inte ens säkert att det blir någon till Lucia känns det som... |
varför inte? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
varför inte? |
Med för många kryssningar blir det för mycket av det goda. Mellan de två senaste kryssningarna var det bara cirka 3 månader. Folk börjar se kryssningarna som vardagsmat istället för som specialtillfällen. Det gäller att inte översvämma marknaden med kryssningar så att säga.
På denna kryssningen kändes det som att det hela hade avmattats en del. Dessutom började det dyka upp vanligt festfolk, det vill säga folk som inte specifikt gillar trance, utan folk som bara gillar att festa. På sikt kan det leda till att trancefolket skiter i kryssningarna...
Behövs en rejäl paus så att man får ett stort sug efter att åka på ny kryssning.
Nån annan som håller med mig? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Nån annan som håller med mig? |
jag håller nog med, men så brukar ju inte vinstrdrivande företag tänka så ofta :p |
|
|
| JayBee |
reveal: håller med dig personligen, som andrew sa så tror jag dock inte mondaybar tänker så.
p.s. jag tycker inte du är otrevlig, en aningen blyg kanske :) |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by Funfrock
kommer inte missa en kryssning till i framtiden.. inte före jag fyller 75 i alla fall :D |
HAde gått även om den så kostat 3000kr.
edit: om mondaybar läser detta inlägg så vet jag inte om jag är fullt seriös.. men i teorin iaf. :P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|