return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Eftersnack: Spring Cruise 04

jofawe
haha.. klockren rapport JayBee ... Jag tror fan jag såg när du flippade ur under traffic, fast.. det var lite efter, eller.. tja. :)

å staz, jag kom visst ihåg vem du var när vi pratades vid i trappan .. men jag var så trött så mitt minne var kanske, 4-5 minuter efter kroppen ... och hjärnan 45 minuter före :)
helt sjuukt.

Nu var det faktist kul att träffa lite TA folk, fast jag vet inte hur många som vet vem som är jag, namnbricka folk?
Eller t-skirten .. torde funka?

[offtopic]
Nu har jag kört gocart och spytt som en kalv.. vad ska jag mer hitta på på denna lördag ... blää[/offtopic]
Gate 42
quote:
Originally posted by JayBee

Gate42: haha vart var du andra dagen? kommer knappt ihåg hur du såg ut för jag var så borta just då men jag minns bara en olivgrön SWE tröja och en suddigt ansikte.

Haha, vart jag var andra dagen?! Shiiiiit, helt jävla död. Var typ 10 minuter på stora golvet och kolla lite, sen 10 minuter på det mindre högst upp. Sen palla jag inte mer...

Hela "mitt" gäng satt i hytten och softa hela dagen typ. Drack vatten och kurerade oss bäst vi kunde. Blev en snabb tripp till taxfree'n när de ville bädda sängarna dock.

Hade ju däckat rätt sött på fredagsmorgonen. Lämnat hyttdörren öppen och grejer, tur att inget blev baxat :D

Aja, nästa gång för vi väl försöka snacka lite mer och längre kanske, blev typ "mm tja, läget da? ok, soft, hörs.." nu liksom.
Funfrock
kommer inte missa en kryssning till i framtiden.. inte före jag fyller 75 i alla fall :D
reveal
quote:
Originally posted by Funfrock
kommer inte missa en kryssning till i framtiden.. inte före jag fyller 75 i alla fall :D

Jag tror att många med mig är av uppfattningen att det kommer att dröja ett (bra) tag innan vi får se en ny kryssning... Inte ens säkert att det blir någon till Lucia känns det som...
knomaden
Så har då ytterligare en dos kärlek spridits ut i universum.

Puss o Kram på er människor som var där.

[OFF TOPIC]Jag missade *buhu* - tid, pengar, företaget etc - men vill kompensera med antingen Armin Only 7 hr 17 april i Amsterdam eller Antwerp Is Burning med Armin och M.I.K.E. a k a Push. Det var den samplern Du fick en demo av, Steve (Spiral alltså) den låten ingår i Armins nästa compilation A State of Trance 2004, som släpps i slutet av mars. Det är rellepartyt på båten jag skriver om i separat tråd! Antwerp is Burning äger rum 1 maj. [/OFF TOPIC]

[OFF-OFF-TOPIC] Innan dess spinns det på Sivans på festen "4 seasons" för min egen del, den 2 april i Växjö, Campus - http://www.vis.vxu.se. Samarr med föreningen Växjö Internationella Studenter :) - de kontinentala älskar oss :). Club PuLS äger efterfesten/släppet, jag är i Trance Bass-Ment, Niklas R'n'B Hip Hop on the Top :). Tvågolvs, alltså :). Och, ja, jag kommer lägga en fet Tiësto/Traffic-matta nånstans i peaken på ett tretimmarsset solo i källaren - det kommer äga! Resten av lite planerade äss i rockärmen får ni höra då :). [/OFF OFF TOPIC]

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden