|
Vinyylit, DJ:t ja taloudelliset hommat
|
|
|
| Kinde |
| Kyllä noi suurimmat nimet tienaa ihan uskomattomia summia noista isoimmista bileistä. Täytyy ottaa huomioon, että esim. jossain Gatecrasherin NYE bileissä saattaa olla jopa 40 000 ihmistä ja liput ovat 40-50 puntaa kipale!! Eli lipputuloista tulee noilla hinnoilla vähintään 1.6 miljoonaa puntaa mikä tekee euroissa vajaat 2.4 miljoonaa... ei siis ihan mitään nappikauppaa.. |
|
|
| afastest |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Ja noiden isojen nimien palkkiot ovat moninkertaiset muihin pienempiin verrattuna.. esim. Carl Cox saa joka DJ-keikasta vähintään 40-100 000 $, |
carl cox soitti screenissä suomessa, jos se todellakin maksoi vähintään 40-100 000$, niin screen ei varmasti olisi tuonut häntä tänne suomeen. Ja tuo 1 miljoonan palkkio kuulostaa liioittelulta. Vaikka sitä rahaa liikkuu paljon, samaa rahaa se on, enpä usko ettei Joshua Ryan olisi suostunut soittamaan yhtään halvemmalla. |
|
|
| GrimReaper |
Totta puhut, hänen palkkionsa Suomen keikalla tuskin oli ihan tuota luokkaa, mutta on hän ainakin itse joskus haastatelussa paljastanut mitä saa keskimäärin yhdestä keikasta ja se oli juuri tuossa 40-100 000$ alueella keikasta ym. riippuen.
Suomi on pieni maa joten varmasti DJ:t tulevat ihan mielellään tutustumaan tänne pohjolaan pienemmilläkin palkkioilla. Niin ainakin uskoisin. |
|
|
| XeQtOr |
| Cox tais muuten olla keskiviikkona Helsingissä soittamassa, eli ei herra nyt varmaan ihan täyttä hintaa ottanu. Samoin myös Tiesto, Corsten ja Van Dyk taisivat olla sunnuntaina Helsingissä silloin ku viimeks olivat käymässä. Tuskin hekään ihan täyttä hintaa sunnuntaista kehtaavat pytää. Käyhän noita isoja nimiä toisaalta kans ihan perjantaisin ja lauantaisinkin soittamasaa esim. Marco V, J00F ja John Digweed. Diggersiä lukuun ottamatta noitten herrojen liksat ei mun käsittääkseni oo mitään mega jätti-isoja. |
|
|
| Sting Ray |
| quote: | Originally posted by XeQtOr
Käyhän noita isoja nimiä toisaalta kans ihan perjantaisin ja lauantaisinkin soittamasaa esim. Marco V, J00F ja John Digweed. Diggersiä lukuun ottamatta noitten herrojen liksat ei mun käsittääkseni oo mitään mega jätti-isoja. |
Kaveri kysy viime kesänä Marco V:tä Kuopioon soittamaan, hintapyyntö oli 5000 euroa. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|
|