|
|
| Dueno |
| Iha OK biisi vaikka en ole mikään suuri hard trancen ystävä. Alko musta kyl liian nopeesti alussa. Mitäs muuta viel ööö :D |
|
|
| digitalbeat666 |
| hmm, taitaa tämä olla hard dancea vaikka nimen laitoin hard tranceksi :) |
|
|
| BetaFactory |
Teknisesti hyvin tehty. Oliko sinulla Reason käytössä vai teetko niitä jossain 100% midi-ohjelmassa, esim. Logic, Cubase...?
Kun itse ostin tuon CS1x:n vuonna 2000 yritin siirtää niihin MIDI-ohjelmiin, mutta tuo ei sovinnut 1) mun musatekotapaan 2) mun "studiokamoihin" (=CS1x) :). Niissä olosuhteissa raaka midiratkaisu ei toiminut lainkaan, koska sain vain irti 1 CS1x:n presetsoundeista, muut 16 kanavat käyttivät niitä kehnoimpia XG-soundeja. Sen jälkeen käytän sampleja näihin: rummut, percussion, effektit. Ja midi: lead, bassline, stringsit ja padit.
Muttamutta, viime aikoina en ole lainkaan päässyt "eteenpäin". |
|
|
| digitalbeat666 |
no Reason 2.5:llä tehty, sillä luovuus pääsee valloilleen. Suosittelen :) Just kun pääsit kehumasta tuota teknisyyttä niin joku tuolla Plattarissa haukku ainakin tuota miksausta huonoksi. Mutta ainahan sitä voipi kehittyä paremmaks.
Muutamia rumpuja oon tehny Hammerhead Rhythm Stationilla joka on ihan ilmaisohjelma, ilmainen ei tässä tapauksessa tarkoita huonoa.
http://www.threechords.com/hammerhead/
Reasonilla saat varmasti vähintään yhtä hyvää soundia kun sun cs1x:llä kun siihen saapi ns. refillejä eri laitteistonvalmistajilta tai firmoilta. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|