|
|
| BetaFactory |
Miten toimii teillä "tavalliset" bileet reivien jälkeen? Antaako tavallien yöklubireissu enää sitä tarvittavaa tyydytystä, vai pitääkö olla nimenomaan reivit jos kerran lähdetään bailaamaan?
Itse yritän myös olla aktiivinen ja osallistua opiskelijabileihin silloin kun minulla on siihen aikaa, mutta niiden jatkot yöklubeissa eivät oikeastaan tyydytä. Yleensä on hyvä aika sanoa "tack och hej" silloin kun 50 centin biisi alkaa soida kolmatta kertaa saman illan aikana. :D |
|
|
| philly_FIN |
| itse en enää henkiläkohtaisesti perusta oikeastaan lainkaan ns. normaaleista baari-illoista, jotenkin vaan niistä on hohto kadonnut kun tietää että vaikka ensi viikonloppuna pääsee taas kunnolla reivaamaan kunnon musan tahdissa, joten mielummin säästän rahat rave bileisiin ja passaan perusillat, tietenkin poikkeus aina vahvistaa säännön, joten joskus sitä löytää itsensä tik-takkia kuuntelemasta yökerhosta :eek: |
|
|
| Puuhis |
| Itse viihdyn ihan hyvin "tavallisissa" klubi-illoissa. Reivit on niin vähissä mun osalta kun ei toi tuommonen kovempi matsku hirveesti uppoa ja paremmissa reiveissä ikäraja on liian korkea. AnjunaBitch Worldwide ja Trancenation on seuraavana ainakin vuorossa. |
|
|
| Nuutti |
En ole koskaan ns. tavallisissa yökerhoissa viihtynyt. Ei pelkästään musiikin vaan myös yleisen ilmapiirin takia. Ihan järkyttävän pinnallista riikinkukkoilua noissa stadin teinihelveteissä. Ctrl kaikkein pahimpana. Täys nokka pystyssä kulkevia maailmankovintyyppienkoskaanhymyile aasialaisia muotivaatteissaan. Eiei.. paha olo noissa tulee.
Joissakin räkälöiksi luokiteltavissa kapakoissa tulee joskus käytyä kun haluaa jutella kaverin kanssa lasin ääressä. |
|
|
| philly_FIN |
| Vesan ja Nuutin postauksien jälkeen enää ei itselläni ole mitään lisättävää tähän asiaan, erittäin osuvat kommentit teiltä :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|