|
|
| Dueno |
Miten muute löysitte tän foorumin alunperin? Mä ite kattelin lähinnä tracklistejä setteihi mitä olin hakenu. Sit vaan tuossa yks päivä selasin forum sivuu ja katoin Europe kohasta et Finland *silloin elämääni tuli tarkoitus* :D
Edit: En ite ees vastannu omaan kysymykseen, varmaa aika mennä nukkumaann :stongue: |
|
|
| Nuutti |
Pari vuotta Vesa ja Grim vissiin yrittivät saada tätä osiota tänne. Grim laittoikin jokin aikaa sitten streetbeatin foorumille viestin että tällainen on vihdoinkin saatu pystyyn. Suomiosiota ennen seurasin Tranceaddictin foorumeita vain satunnaisesti. Noi pääalueet on mulle liian aktiivisia että jaksaisin niitä seurata.
Mutta mahdollisimman pitkään kannattaisi yrittää pysyä moderoimattomana niin säilyy leppoisa tunnelma ja ei tarvitse olla niin tarkkana mitä kirjoittaa. Ainakin vielä tämä on niin pienen porukan käytössä että ongelmia ei varmasti tule. |
|
|
| philly_FIN |
| itsekkin tuota moderaattori asiaa jossain vaiheessa mietiskelin ja totesin vaan että tällä (siis ainakin tällä hetkellä) jutut on mitä mukavimpia ja moderaattorin tarve on vähäinen, mutta tähänkin asiaan on valmistauduttava sillä koko ajan enemmän jengi alkaa löytämään myös tämän foorumin, eikä syyttä sillä kyllä tämä on paras tällä hetkellä mitä meille suomalaisille konemusiikin ystäville tarjotaan, mutta joo, Grim kyllä saa minun ääneni jos moderaattoria aletaan valitsemaan, siitä puhuu jo hänen kokemus kyseisestä foorumista sekä se että hän siihen vapaaehtoisesti suostuu ;) voin itse vaikka tarjota apuani tarvittaessa sillä työni ja harrastukseni puitteissa olen netissä noin 16 h per/päivä ja tällä foorumilla melkein koko ajan vähintääkin sivusilmääni apuan käyttäen :) |
|
|
| Epic Star |
| Asiallisella linjallahan täällä porukka on keskustellut. Jos tulevaisuudessa tarvetta tulee, niin sitten tietysti moden nimittäminen on paikallaan, mutta jos keskustelut jatkuvat samanlaisella linjalla, en näe moderaattorin tarvetta. :) |
|
|
| MekkaFIN |
| Jep, ei oo vielä mitään tarvetta. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|