return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
>> TC 2-årsfest 28/5-04 <<

Glorie
hoho :)

som det ser ut nu: har jag paxat 2 platser till Miriam och Johanna, två kompisar från hemtrakten... men det är ytterst osäkert om de lyckas komma ner...

I annat fall har jag preliminärbokat

Andrew
dbl
jeremy1984

det går att klämma in sig 4 personer hos mig och det går att vara 4 personer i gästrummet.

det betyder 3 platser kvar :p kanske 5 :p
dbl
quote:
Originally posted by Glorie

som det ser ut nu: har jag paxat 2 platser till Miriam och Johanna, två kompisar från hemtrakten... men det är ytterst osäkert om de lyckas komma ner...

Andrew
dbl
jeremy1984

det går att klämma in sig 4 personer hos mig och det går att vara 4 personer i gästrummet.

johanna... hon har möjligtvis inte pojkvän... och kanske t.om. 85:a

tjejer som heter johanna, har pojkvän och möjligtvis 85:a brukar gilla mig av nån anledning.. hahahaha

men ska göra allt jag kan för att komma... va sviiiiiiiiiiin längesen jag va på trans fest som mina kompisar kallar det :p
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie

Andrew
dbl
jeremy1984

*host* *host* :thepirate
prellboka mig me dårå..
Vizay
count me in, kommer lätt...synd att camilla inte får hänga med in dock :(
staz
jag é alltid på om möjlighet finns.. frågan är hur man skulle ta sig dit.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden