|
|
| Funfrock |
| synd att festen krockar med ultrafusion music festival i norrköping.. nu måste ju folk välja vart dem ska åka på fredagen :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
weeeeeeeeeeeeeee! sjukt bra :) kommer bli askul det här.. och nu när ni inte kan skylla på det med boende heller, eftersom jag kommer kunna fixa boende för typ 8 pers :crazy:
festen har potential att kunna bli skådeplats för en TA-gathering igen.. hoho :D |
YES, TA-gathering i din studentlya.. :)
Du får se till att bålskålen är påfylld när vi stormar in..:p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Funfrock
synd att festen krockar med ultrafusion music festival i norrköping.. nu måste ju folk välja vart dem ska åka på fredagen :( |
lätt val för mig.. jag är grym ovän med arrangören av UMF, jag är vän med arrangörena av TC 2-årsfesten. jag tycker bara det e fuffens kring den UMF i vilket fall.. The Lab-känsla helt enkelt. De har ju sagt att de ska sälja 1750 biljetter till festen. 2 av de 3 stora lokalerna i Kulturkammaren får ta in ca: 450 personer. vart ska resten klämmas in? för utomhus fick de ju inte hålla till som var planerat sen tidigt.
e du dessutom ute i tid, med att fråga mig om boende, har du ju boende här också (som förhoppningsvis blir billigt, om jag lyckas kränga bort de där andra nätterna denna helg)
dessutom kommer fler stora namn läggas till, till TC's fest...
enuff with arguments...
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Du får se till att bålskålen är påfylld när vi stormar in |
eller huuuur, att ja ska bjuda på alkohol :rolleyes: |
|
|
| Funfrock |
hallonsaft räcker för oss! :) |
|
|
| reveal |
Jag som oberoende i sammanhanget tycker att eftersom Glorie fixar bostad till er, så är det gästerna som ska ta med dricka till Glorie :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|