return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
>> TC 2-årsfest 28/5-04 <<

dbl
quote:
Originally posted by Glorie
priset kommer bli lågt.. det vet jag. man försöker hålla priserna så låga som möjligt :)

å ja vet att resterande lina kommer bli finfin ;) dbl, se till att boka in nu!

är inbokat.. hehe.. men får la se hur det blir.. blir aldrig som jag vill :(
St_Andrew
quote:
å ja vet att resterande lina kommer bli finfin ;)

snällaaaa berätta för oss, bara här på TA :p

e det värsta-bra-internationella-dj-linan eller e det mjo-men-det-där-e-ju-kanske-värt-att-åka-till-linköping-för-linan?
SWE_TRANCE
quote:
jepp kommer det bli :) va fina bilder du har nu Michael :) (avatar å signatur) gillar din avatar väldigt mycke mer än din gamla ;)

FLER namn till linan kommer snart :)

Noon, bra! :)

jag kan nog fixa boende för ett gäng TA's oxå... dels hos mig, dels i en uthyrningslägenhet i samma hus som jag bor i. (kostar visserligen 300 kr, men går man ihop sex pers eller nåt.. blire juinte mycke)

Tack Jenny, man måste ju förnya sin sign lite :)
Vad snällt att du erbjuder sovplatser mitt i Lkpg city :)
Får man vara snabb för att få en plats dåe:toothless
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
Vad snällt att du erbjuder sovplatser mitt i Lkpg city
Får man vara snabb för att få en plats dåe

hehe.. kanske det :) man kan ju alltid preliminärboka sin plats! anar jag en bokning eller? :) om det bara gäller en natt kan man ju klämma in sig rätt bra, men ja ska se om den där andra uthyrningslägenheten är ledig och isf boka på samma gång.. så att ni TA's inte ska skita i festen bara för att boendet skiter sig :)

andrew... måste ge oss till tåls..

tror inte festen blir dyrare än 180 kr alltså.. det är vad jag tror.
dbl
quote:
hehe.. kanske det :) man kan ju alltid preliminärboka sin plats! anar jag en bokning eller? :) om det bara gäller en natt kan man ju klämma in sig rätt bra, men ja ska se om den där andra uthyrningslägenheten är ledig och isf boka på samma gång.. så att ni TA's inte ska skita i festen bara för att boendet skiter sig :)

andrew... måste ge oss till tåls..

tror inte festen blir dyrare än 180 kr alltså.. det är vad jag tror.

sovplats kanske behövs.. beror just på hur långt efter festen som det går tåg hem.. och dröjer det länge o det inte finns sov plats så vettifan om man inte bangar alltså.... spenderade typ 3 timmar inne på en statiol efter en trancefest när jag vänta på tåget... laaaaagom kul

hon som jobba där va trevlig iallafall :toocool:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden