return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Junkka

Nuutti
Tässä on yksi musiikkityyli josta pidän todella paljon, mutta josta en tiedä juurikaan mitään. Jos teillä on omia suosikkeja niin listatkaa jotain millä pääsee alkuun.

Yksi aivan mielettömän loistava chilli drum n bass albumi on Jamie Myersonin Sky City nimimerkillä tekemä Lift Me Up. Myös Kid Loopsin remikseistä ja omista biiseistä pidän tosi paljon.
GrimReaper
En oikeen ole junkkaa kuunnellu ikinä paljoakaan, ennemminkin drum'n'bassia.. ehkä jotain Roni Sizea, Goldieta sekä DJ Krustia on tullu joskus kuunneltua. Muuten olen pysytellyt Good Looking Recordsin kokoelmissa eli pehmeää d'n'b:tä LTJ Bukemin (Progression Sessions sekä Logical Progression -levyt) ja vastaavien tyyliin.

Kid Loops on muúten tehnyt suht hyvän remixin Cafe Del Marista; löytyy ainoastaan australialaisesta CD-maxista.
Nuutti
No en ole edes täysin selvillä noiden nimitysten eroista. Sellainen pehmeämpi ja iloisempi materiaali uppoaa itselle paremmin. Joku Krust:n albumi mulla on enkä hirveästi tykännyt.
GrimReaper
Junkka on yleensä nopeampaa ja julmempaa mitä d'n'b, ehkä vähemmän melodista ja kauneutta on paljon vähemmän. Erot ovat hyvin pieniä ajoittain aivan kuten monien genrien kanssa yleensäkin..
Dueno
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html - Genre guide

Mainiota "opetusmateriaalia", ite oon ihan pihalla genreistä niin tuosta on ollu apua vähäsen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland