return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Junkka

GrimReaper
Ishkurin opas elektroniseen musiikkiin on kyllä hieman kieroutunut jollain tavalla.. esim. Rank 1 - Airwave, System F - Exhale, Envio - Touched By The Sun ym. eivät ole tyypin mielestä varsinaisesti trancea!!?? Myös monet valinnat ja selvitykset eri genreihin ovat aivan pielessä. Tätä mieltä olen tietenkin vain henkkoht vaikka en tisekään ole oikein 100% perillä genreistä, eikä oikeastaan juuri kiinnostakaan.. musiikki merkitsee enemmän kuin se että mitä genreä joku biisi edustaa.
Dueno
Joo ite kans oon ihmetelly tota Rank 1 - Airwave, System F - Exhale jne. joka on "NOT TRANCE" osiossa :thepirate . Sanotaan että toi ishkur on enemmänki suuntaa antava, etten nolaa itteeni totaalisesti :D
GrimReaper
quote:
Originally posted by Dueno
Joo ite kans oon ihmetelly tota Rank 1 - Airwave, System F - Exhale jne. joka on "NOT TRANCE" osiossa :thepirate . Sanotaan että toi ishkur on enemmänki suuntaa antava, etten nolaa itteeni totaalisesti :D

Jep. Parempi noin. :p
Nuutti
quote:
Originally posted by GrimReaper
Ishkurin opas elektroniseen musiikkiin on kyllä hieman kieroutunut jollain tavalla.. esim. Rank 1 - Airwave, System F - Exhale, Envio - Touched By The Sun ym. eivät ole tyypin mielestä varsinaisesti trancea!!?? Myös monet valinnat ja selvitykset eri genreihin ovat aivan pielessä. Tätä mieltä olen tietenkin vain henkkoht vaikka en tisekään ole oikein 100% perillä genreistä, eikä oikeastaan juuri kiinnostakaan.. musiikki merkitsee enemmän kuin se että mitä genreä joku biisi edustaa.

Toi vaikuttaa enemmänkin Ishkurin subjektiiviselta mielipiteeltä varsinkin noiden trance kuvausten osalta. Olen kyllä Iskurin kanssa aika pitkälle samaa mieltä esim. noista "epic" ja "not trance" kuvauksista vaikka ne vähän kärjistettyjä ovatkin.
BetaFactory
Erinomainen opas, ei voi muuta sanoa. Kuitenkin mikään ei ikinä toimi ehdottomana vedenjakana kun puhutaan genreistä. Jokaisella on omat mielipiteet, ja on erittäin subjektiivinen aihe loppujen lopuksi.

Näiden biisien osalta minä en ollut samaa mieltä kuin Ishkur:

Lost Tribe - Gamemaster => Progressive Trance
- omasta mielestäni tuo kuuluu Melodic Trance-ryhmään.
(Ishkurin Anthem-ryhmä on minun Melodic-ryhmä ):)

Paul van Dyk - For an Angel + Thrillseekers - Synaesthesia => Euro Trance
- nuo jäivät huonoon seuraan (Alice Deejay, Fragma...;) )
- ehkä olisi sovinnut paremmin tuohon Anthem-puoleen

En itse yleensä pysty eroamaan tech ja deep trancea prog trancesta. Tuo on kaikki progea mun korvissa. :stongue:

Ja koko not-trance-osasto kuulostaa melodiselta trancelta.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland