return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Muita suomenkielisiä trancefoorumeja?

skip
quote:
Originally posted by QPS
Plattarista viel sen verran, että toi audiotechpuoli on aikas hyvä...
Ja kyllä noiden teknosnobien kanssa pärjää paremmin kuin findancessa villistävien teinien :D!

no juu! audiotech puolen jotain juttuja olenkin tainnut joskus lueskella, mutta kun en itse ole tuottamisesta kiinnostunut, niin ei siitä kauheasti hyötyä mulle ole varsinkin kun dj-cd-soitin threadissa joku postaa 2kk välein jotain yhdentekevää.:D

itselle tämä TA käy vallan hyvin, koska ei tuon englannin kanssa ole ongelmia ja tykkään kommunikoida sillä melkein enemmän kuin suomella ja tämä foorumi on LAAJA! eli lukemista tietoa ja keskustelua löytyy kyllä aina, vaikka paljon paskaakin on foorumit täynnä, sille ei kai voi mitään!
BetaFactory
quote:
Originally posted by skip
ja tykkään kommunikoida sillä melkein enemmän kuin suomella

Mielenkiintoinen ilmiö. Vaikka on ruåtsalaisten (;)) ruotsinkielinen foorumi tämän vieressä, niin en jostain syystä jaksa ruveta kirjoittamaan tuohon foorumiin, vaikka äidinkieli olisi tarjolla. Täältä löytyy kuitenkin oman maan transareita, ja jotenkin vain tuntuu oikeammalta keskustella näillä harrastus-palstoilla suomenkielellä kuin ruotsinkielellä, älä kysy miksi - niin vain on. :)
4-wd
Jeh tulipa rekisteröidyttyä tännekin :cool: Platinumissa tulee myös käytyä. ..ja tosiaan tuo Findancen taso on kyllä vajonnut niin alas että huh!
BetaFactory
Kiitän ja kumarran vastauksistanne!

Tätä ennen etsin bileinfoa ainoastaan Accesss.org:in kautta. Nyttemmin olen myös tutustunut sekä Platinumiin että Klubitukseen.
philly_FIN
tervetuloa moikkaan myös muissakin foorumeissa :tongue3

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland