|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Uuuuoooooch... Ouzo :nervous: Är inte fötjust i den drickan men bjuder du på en shot så ska jag härda.
Förstörde mitt Ouzo sinne på Kos 1998 när mina polare köpte en 3 litersflaska med Ouzo... Mot slutet av veckan var det den enda spriten vi hade kvar så för att kunna stå ut med smaken groggade vi med Ouzo+Lime+Coca Cola... inget går ihop med nåt :eyespop: Men fulla blev vi :D |
hahah Ouzo ska man drick när man äter fin mat eller vill komma in på färjan... Inte på Kos... För att bli full haha =)
Då ska Vodka flaskan ligga och vänta... =) :happy2: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
är det inte monday bar som satt åldersgränsen? | nope, mondaybar brukar köra med 18 pga att folk skickar mycket mejl om det osv :) det är silja som har åldersgränsen.
zliten, staz: men säpo har ju inget med det hela att göra så jag antar att ni skämtade om det. och vakterna på silja, vilka vakter? det finns några sjöklädda personal vid ingången som fösar in folket och sen några poliser och en hund som kollar knark.
altså saken är den att desto mer folk som vet om detta desto mer snack blir det, tillslut så kommer det i kontakt med någon som kan förändra läget och vi vet inte om den personen bryr sig eller inte. eller så kanske det kommer runt till folk som sedan ringer in och frågar om saken och då kanske om många personer ringer in och frågar om detta kanske personalen blir lite rädd för att det blir mycket uppmärksamhet, vilket är en dålig sak. då kanske de drar in med id kontroller på måfå osv.
aja spelar ingen roll typ för så jävla mycket folk som snackar om det redan men som sagt förr eller senare kommer ordet runt, lita på det. vi får hoppas att de inte bryr sig. |
|
|
| JayBee |
| föresten zliten, om du inte har n biljett så känner jag en tjej som säljer sin biljett i sista minuten. kontakta mig på msn/PM så får du hennes nummer (B-Hytt/official sweta korridor) :) |
|
|
| Versace |
monday bars fester har alltid en 20-års gräns eller mer...
som jag kommer ihåg är det endast trance nation-festen som varit 18 år.
kryssningarna är definitivt 20-års gräns, sen att kontrollen inte har varit hård hittills är en helt annan sak...
men man vet aldrig hur det blir med denna kryssning...
följ det folk har sagt tidigare, prata inte om det, ganska onödigt att dra på sig uppmärksamhet... |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Zliten
hahah Ouzo ska man drick när man äter fin mat eller vill komma in på färjan... Inte på Kos... För att bli full haha =)
Då ska Vodka flaskan ligga och vänta... =) :happy2: |
ojdå, då har jag visst gjort fel.. :tongue2
ouzo + bitter grape vatten - FY FASEN! :whip: Men 2 flaskor blev det! Tror jag aldrig mera kommer dricka det. Sen så blev man bjuden på det överallt och jag trodde jag skulle spy varje gång haha! :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|