return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Är det många som ska på kryssningen som är under 20+ ?

staz
äh.. tror knappast att dörrvakterna på silja line läser det här forumet, och vad det beträffar monday bar, så skiter de förmodligen fullständigt i vilkafolk som släpps in, det är trots allt siljas ansvar.

men för att svara på din fråga så, jo det är många som ska med som inte har åldern inne.. nog är det en chansning alltid, men det är förmodligen minimal risk att torska, speciellt om du låter skägget stubba till lite ;)
SteveTranz4ever
Jag har inte befogenheten att stänga trådar ;)

Men iaf. Zliten... du ser ju äldre ut än mig så de e la lugnt eller hur ;) Annars får du insupa lite Ouzo så du luktar gangster och gangsters vill dom ju ändå skeppa över till Finland :D
Zliten
HAHAHA steve...... Du är ju lika sjuk som mig =)

Nää men det skulle vara torskigt att åka dit vid insläppet till båten =)

Men det blir väl inga problem om jag låter skägget växa lite... Och kommer jag med så ska jag supa ner dig Steve med Ouzo tro mig =) :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Zliten
HAHAHA steve...... Du är ju lika sjuk som mig =)

Nää men det skulle vara torskigt att åka dit vid insläppet till båten =)

Men det blir väl inga problem om jag låter skägget växa lite... Och kommer jag med så ska jag supa ner dig Steve med Ouzo tro mig =) :D

Uuuuoooooch... Ouzo :nervous: Är inte fötjust i den drickan men bjuder du på en shot så ska jag härda.

Förstörde mitt Ouzo sinne på Kos 1998 när mina polare köpte en 3 litersflaska med Ouzo... Mot slutet av veckan var det den enda spriten vi hade kvar så för att kunna stå ut med smaken groggade vi med Ouzo+Lime+Coca Cola... inget går ihop med nåt :eyespop: Men fulla blev vi :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by staz
äh.. tror knappast att dörrvakterna på silja line läser det här forumet, och vad det beträffar monday bar, så skiter de förmodligen fullständigt i vilkafolk som släpps in, det är trots allt siljas ansvar.

är det inte monday bar som satt åldersgränsen?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden