|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Kun selailin ruotsalaisten TA-foorumia satuin näkemään erään risteilymainoksen. Armin van Buuren, Markus Schulz + joku muu M/S Festivalilla, olisiko se ollut 8.3. Tuo risteily on varmasti sellainen, että pitää nousta laivalle Tukholmassa päästäkseen kuuntelemaan niitä settejä? |
Jep, se on tuo ruotsalaisten oma Monday Bar -risteily, joissa on aiemmin jo ollut mukana mieletön määrä suuria alan DJ:itä ja artisteja. Tukholmaan pitää ensin päästä kyllä ja sieltä sitten tuohon Monday Bar -laivaan.
Täältä löytyy lisää infoa: http://www.mondaybar.com/ ja varmasti googlaamalla vielä enemmän. |
|
|
| BetaFactory |
| Olen tulevan kesän aikana menossa Kööpenhaminaan. Onko joku teistä käynyt siellä etsimässä levyjä? Minun pitäisi heinäkuuta ennen saada kasaan pieni lista levypaikoista. :) Reiveissä en taida käydä, matka tulee olemaan pikavisiitti eikä muuta. |
|
|
| skip |
| mä taas olen varmaan menossa kesällä amsterdamiin käymään muutamaksi päiväksi vähintään ja sieltä pitäis löytää kaikki hyvät trancelevykaupat, joissa on laaja cd-valikoima, koska en vinyylillä tee mitään! =D ja sitten tietenkin joku bilemesta vois olla ihan kiva, mutta se voi olla, että jää bilettäminen väliin, kun en tiedä viitsinkö yksin bilettää. niin ja tietenkin tärkein, eli kaffeekauppa! joku hyvä sellainenkin pitäis spotata varmaan!:D :D :D ja ylipäätänsä amsterdamin nähtävyydet olis mukava kokea ja ottaa täysi hyöty noista parista päivästä, jonka jälkeen suuntaan antwerpeniin noin viikoksi mutsin kanssa sen serkkua tapaamaan!:D |
|
|
| Eis |
Just tulin lomalta ayia napalta, todella hiljasta oli vaikka se olikin odotettavissa, koska sesonki on vasta alkamassa. Isoimmat klubit availi jo viime viikolla joten pääsi nauttimaan ilmaisista sisäänpääsyistä ja muista herkuista.
Tosin ayia napalla ei oikein trancea soitella clubeilla, drum&bass:a, housea, garagea jne. Castlessa(paikan suurin clubi vetää 3000 henkeä) tosin törmäsin mainstream trancebiiseihin :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|