|
|
| BetaFactory |
| Itse kävin Prahassa 5 vuotta sitten, silloin oli vielä halpaa juomista sielläpäin. Pikkuveli kävi samassa paikassa 2 vuotta sitten, ja sitten oli alkanut tapahtua hintojen kohdalla, valitettavasti ei ollut yhtä halpaa enää. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Itse kävin Prahassa 5 vuotta sitten, silloin oli vielä halpaa juomista sielläpäin. Pikkuveli kävi samassa paikassa 2 vuotta sitten, ja sitten oli alkanut tapahtua hintojen kohdalla, valitettavasti ei ollut yhtä halpaa enää. |
Ju itsekin olen käynyt Prahassa muijafrendin kanssa jokunen vuosi sitten mutta sekin oli enemmän nähtävyyksiin ja muihin päiväsajan juttuihin keskittyvä matka eikä niinkään suuresti klubbailuun. Olihan siellä muutamia pieniä yökerhoja joissa soi OK musiikkia, housea, perustrancea mutta enimmäkseen tuonne housen ja loungemusan puolelle ne painottuivat. Halpaa oli kyllä silloinkin, se pitää myöntää.
Brasiliassa, Natal (= joulu) -nimisessä pikkukaupungissa (800 000 asukasta, on pikkukylä Brasiliassa) kun olin tässä marras-joulukuun vaihteessa niin sielläkään klubikulttuuri ei ihan ollut samassa mittakaavassa mitä kuulemma Riossa.. mutta yökerhot olivat kaikenkaikkiaan silti aivan loistavia. Useimmissa oli todella halvat hinnat paitsi jossain "pintaliitoklubeissa" joissa hinnat saattoivat olla moninkertaiset. Rantakadun pikkuravintoloissa ja terasseilla esim. 600ml olut maksoi 2,20 realia +/- 0,50 realia eli n. 80 senttiä, vodka red bull maksoi vajaat 3 realia eli n. yhden euron. Litran viinapullo maitokaupassa maksoi 2-12 realia merkistä riippuen. :D
Menipäs taas viinamaiseksi. |
|
|
| Gravel |
| Olen menossa elokuussa Bulgariaan Sunny Beachille. Onkos kellään mitään kokemusta kyseisestä paikasta klubien suhteen? |
|
|
| Dueno |
| Mun piti mennä nyt kesäl SB:lle kans, mut tiettävästi rahat ei riitä nii pitkälle :confused: varmaan iha kiva mesta. Luultavasti Saksalaisii riittää iha riittävästi kuten GS:llä ja meno on sen mukasta, fudislaulut uima-altaalla ja aamupalalla ei oo mikään yllätys. :haha: |
|
|
| BetaFactory |
| Kun selailin ruotsalaisten TA-foorumia satuin näkemään erään risteilymainoksen. Armin van Buuren, Markus Schulz + joku muu M/S Festivalilla, olisiko se ollut 8.3. Tuo risteily on varmasti sellainen, että pitää nousta laivalle Tukholmassa päästäkseen kuuntelemaan niitä settejä? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|