return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
reivit rajojen ulkopuolella

GrimReaper
Njaaah.. mitäs esimerkkejä mä antaisin. Iso olut tais maksaa jotain 10 euroa, vesipullo lähes yhtä paljon, sisäänpääsy moneen klubiin 50 euron molemmin puolin. Kaikki hinnat on huipussaan mutta kyllä sen kestää kun ottaa huomioon kaikki ne suuret DJ:t ja artistit siellä. Vaikka viime vuosina Ibiza onkin menettäny hohdokkuuttaan jonkin verran, se ei enää ole niin íso juttu mitä aikoinaan.
BetaFactory
quote:
Originally posted by GrimReaper
Njaaah.. mitäs esimerkkejä mä antaisin. Iso olut tais maksaa jotain 10 euroa, vesipullo lähes yhtä paljon, sisäänpääsy moneen klubiin 50 euron molemmin puolin. Kaikki hinnat on huipussaan mutta kyllä sen kestää kun ottaa huomioon kaikki ne suuret DJ:t ja artistit siellä. Vaikka viime vuosina Ibiza onkin menettäny hohdokkuuttaan jonkin verran, se ei enää ole niin íso juttu mitä aikoinaan.

Kuulostaa aivan Monacolta. Siellä maksoin ilomielisesti 5€ jätskistä.

Jos puhuttaisi vähän Etelä-Ranskasta. Nizzassa olen käynyt pari kertaa, myös Cannessa ja muilla paikoilla siellä Rivieralla. Kuitenkin, minä yritin selailla läpi tapahtumia, mutta ei ollut mitään. Kun käveltiin läpi kaupunkeja myöhäisiltaisin nähtiin tottakai baareja, mutta ei lainkaan tavallisia yöklubeja. Mikä mättää? Onko tosiaan niin huono paikka klubareille?
GrimReaper
Olen aina halunnut käydä Etelä-Ranskassa. Lapsena pääsin mutsin mukana Pariisiin mutta ei se oo sama asia. Ehkä sitten isona kun on paljon rahaa. :D
BetaFactory
quote:
Originally posted by GrimReaper
Olen aina halunnut käydä Etelä-Ranskassa. Lapsena pääsin mutsin mukana Pariisiin mutta ei se oo sama asia. Ehkä sitten isona kun on paljon rahaa. :D

Juu, Monaco, Nice, Cannes on aivan mahdottoman kaunis yhdistelmä. Jos olisi (helposti) löytynyt kunnon klubeja, olisi ollut vielä parempi paikka. :D Nojoo, varmasti löytyi paikkoja, mutta kun ollaan surkea etsijä ja ei osaa sanaakaan ranskaa...:stongue:

Pariisissa kävin ennen innostuin klubimusiikkiin.
Dueno
Ois kiva jos Bulgaariassa olis isoja klubeja(Ainakaan GS:llä ei ollut kuin Bongkers, jossa soi Lasgo :haha: . Kaikki on halpaa siellä, viinat ja safkat. Maksoin baarissa cokis-vodkast (0.3l) 2levaa, eli 1e SIIS YHEN EURON, kyllä maistu helvetin hyvält :eek: , tästä tuli oikee matkailutopic nyt :stongue:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland