|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by philly_FIN
jep, en itsekkään ole löynyt lukkoon vielä muuta kuin tuon ibiza reissun, mutta valmiina kuin partiolainen olen säntäämään ulkomaillekkin bileitä koluamaan :tongue2
Tarkotatkos Grim muuten ihan tätä TA:n omaa sättiä? Duuni koneelta mulla ei pääsyä TA:n sättiin, enkä kotikoneelta ole vielä kerennyt käydä kurkkaamassa millaista meinikiä sätissä on... |
No en oikeastaan vaan ihan MSN:n, AIM:in tai muun messengerin kanssa chattaamista, satunnaisesti jopa Mircin kanssa ihan "irccaamista" tai sitten joskus harvoin myös siellä hubissa... :rolleyes: Olen kyllä tuolla TA:n chatissakin joskus käynyt kun on ollut jotain meininkiä muutenkin täällä. Siellä on kaikenlaista hauskaa tullu nähtyä yhden jos toisen TA:n tekemänä. |
|
|
| philly_FIN |
| mitä hubia sä tarkoitat? Onko TA:lla oma hubi jossain? ja onko pääsyä cd++:an kanssa? vai olenkohan minä nyt omaan väsymyksseni kompastunut? :rolleyes: |
|
|
| GrimReaper |
Virallisestihan se EMC (Electronic Music Community) hubi ei liity TA:han mitenkään mutta suurin osa sen hubin jäsenistä on täältä kuitenkin ja todellisuudessa sinne ei edes pääse jos ei ole TA tai jos ei tunne sen ylläpitäjiä ja/tai valvojia. DC++:lla pääsee kyllä. Itsekin olen siellä joskus kun muistan.
Lisää tietoa TÄÄLTÄ. "Join EMC" napista pääset rekisteröitymään.
Muista että TA ei tue tiedostojen jakoa (niin justiinsa) joten tästä ei kannata yleisesti puhua missään. ;) |
|
|
| philly_FIN |
| pitääpä tutustua tähän asiaan kotoa käsin, kiitokset inffosta Grim :) |
|
|
| Dueno |
| Ibizalle ois kyllä mahtavaa päästä joskus, eikös tuo jookoskookos.com järjestä matkoja sinne. Hintakin iha siedettävä(ainakin lento+hotla). GrimReaper voisikko antaa jotai esimerkkei hinnoist kun viestisi oli aika jyrkkä :eek: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|