return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
reivit rajojen ulkopuolella

philly_FIN
Sellaista lähdin mielenkiinnoolla kyselemään että kuinka moni tämän foorumin käyttäjistä on aikonut mennä rave häppeninkeihin suomen ulkopuolella käymään, esim. Berliinin, Amsterdamin, Lontoon, tukholman reivit, jne...

Itselläni olisi aikomus ainakin mennä ruotsin maalle reivaamaan kesällä, aamulaivalla lähtö, illalla perillä ja seuraavan aamun laivalla takaisin, tjsp. Muutenkin olisi tarkoitus jonnekkin päin suomen rajojen ulkopuolle mennä tutustumaan rave kulttuuriin, suurta kiinnostusta itselläni on myös loveparadea kohtaan...

ainiin, ibizalle olen menossa elokuussa :eyespop:
GrimReaper
Ibizalla on tullu käytyä pari kertaa.. aivan SAIRAAN!! kallista siellä mutta on se sen arvoista. Myös Love Parade ja May Day on Saksassa nähty ja koettu. Molemmat aivan uskomattomia tapahtumia ja koko rahan edestä nähtävää ja kuunneltavaa.

Lontoon klubimaailmaan olis tarkotus mennä tutustumaan ehkä tänä kesänä jossain vaiheessa. Olen käyny Lontoossa ennenkin mutta en biletystarkotuksessa. Hollantikin on kyllä harkinnan arvoinen vaikka en nyt välttämättä sinne kiksun megalomaniaan niin valtavasti kyllä halua.
philly_FIN
Grim, kun/jos lontooseen lähdet niin pistä inffoa jos vaikka lisää matkaseuraa tarvitaan...
GrimReaper
Juu mikäs siinä. Vielä en osaa sanoa mitään että onko lähtö varmaa, miten, milloin jne. jne. Jos lähtö toteutuu niin tarkoitus olis myös nähdä monia mukavia britti-TA:ita joiden kanssa on tullu paljon chattailtua ja joista osan olen nähnyt jopa täällä kotimaassa.. näiden joukossa esim. MaRt/Echano ja toinen itseni kaltainen musakeräilijäaddikti, Nell.
philly_FIN
jep, en itsekkään ole löynyt lukkoon vielä muuta kuin tuon ibiza reissun, mutta valmiina kuin partiolainen olen säntäämään ulkomaillekkin bileitä koluamaan :tongue2

Tarkotatkos Grim muuten ihan tätä TA:n omaa sättiä? Duuni koneelta mulla ei pääsyä TA:n sättiin, enkä kotikoneelta ole vielä kerennyt käydä kurkkaamassa millaista meinikiä sätissä on...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland