|
|
| Dueno |
| quote: | Originally posted by philly_FIN
kyllä porukka on siihen malliin puhunut että ei niin hanakasti papereita ovella kyseltäisi, mutta riski on kuitenkin suuri jäädä oven ulkopuolelle jos menee kokeilemaan... |
Ei kummiskaa tämmöne 17.46v kynäniska, nörtti, rillipää pääse sisää. Vituttaa vaa hieman jos jää oven ulkopuolelle :whip: |
|
|
| afastest |
| itse kyllä olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyllä. 5.5 tuntia biletysaikaa pitäisi riittää :) |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by afastest
itse kyllä olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyllä. 5.5 tuntia biletysaikaa pitäisi riittää :) |
Hitsi kun nuo tunnit häipyvät niin pirun nopeasti kun kuunnellaan hyvää musaa. :)
Ja pienenä varoituksena: liiallinen vedessä pysyminen voi aiheuttaa sitä pelättyä rusinaefekttiä! :crazy: Ääh, nyt pitää ilman muuta kutsua nukkumatti paikan päälle ja sanoa öitä... |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Dueno
Ei kummiskaa tämmöne 17.46v kynäniska, nörtti, rillipää pääse sisää. Vituttaa vaa hieman jos jää oven ulkopuolelle :whip: |
Joo, ei sitä viitti mennä kokeileen. :/ No, "onneks" ikää tulee koko ajan lisää. |
|
|
| Dueno |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Joo, ei sitä viitti mennä kokeileen. :/ No, "onneks" ikää tulee koko ajan lisää. |
jep ja vitutus lisääntyy :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|