return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
pacifique

Dueno
quote:
Originally posted by philly_FIN
kyllä porukka on siihen malliin puhunut että ei niin hanakasti papereita ovella kyseltäisi, mutta riski on kuitenkin suuri jäädä oven ulkopuolelle jos menee kokeilemaan...

Ei kummiskaa tämmöne 17.46v kynäniska, nörtti, rillipää pääse sisää. Vituttaa vaa hieman jos jää oven ulkopuolelle :whip:
afastest
itse kyllä olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyllä. 5.5 tuntia biletysaikaa pitäisi riittää :)
BetaFactory
quote:
Originally posted by afastest
itse kyllä olen menossa, aukiolon ajan muutos oli pienoinen takaisku kyllä. 5.5 tuntia biletysaikaa pitäisi riittää :)

Hitsi kun nuo tunnit häipyvät niin pirun nopeasti kun kuunnellaan hyvää musaa. :)

Ja pienenä varoituksena: liiallinen vedessä pysyminen voi aiheuttaa sitä pelättyä rusinaefekttiä! :crazy: Ääh, nyt pitää ilman muuta kutsua nukkumatti paikan päälle ja sanoa öitä...
MekkaFIN
quote:
Originally posted by Dueno
Ei kummiskaa tämmöne 17.46v kynäniska, nörtti, rillipää pääse sisää. Vituttaa vaa hieman jos jää oven ulkopuolelle :whip:

Joo, ei sitä viitti mennä kokeileen. :/ No, "onneks" ikää tulee koko ajan lisää.
Dueno
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Joo, ei sitä viitti mennä kokeileen. :/ No, "onneks" ikää tulee koko ajan lisää.

jep ja vitutus lisääntyy :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland