return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
Köpes & Säljes

zamson
Jag säljer ett par Sony MDR-V500 headphones. Som med många lurar av den modellen så är det lätt att den inte sitter åt ordenligt men det går lätt att ordna med en liten tejpbit (haha kanske låter som värsta skräpet men det är inte så farligt) PM:a om du e intresserad. Säljes pga köp av värstingen HD-25 :D

dj-ch
Mycket fin och bra hifiutrustning. Har bara blivit flyttade en gång sedan inköpet. Manual och sladdar för både högtalarna och försärkaren följer med. Nypris för högtalarna 5800kr och försärkaren 2500kr. Säljs nu båda för 4500kr. För mer info om högtalarna följ länken. länken
RebeL9
köpes: Revolt - Dive Into Deep på Choo Choo Records
betalar bra :E
OracaZ
Utrustning till salu.. nu har det blivit så att jag inte kommer ha användning för min utrustning på 1-2 år.. jag ska jobba i kosovo..soldat alltså.. sen när jag kommer tebax börjar jag studera direkt.. därför ska jag nu sälja min utrustning.. kan börja med att säga att det ABSOLUT går att hitta billigare än mina.. men jag är pedant och har skött sakerna bättre än min egna *** jag har sålt hörlurarna och extra pickups.. även mixern det jag har kvar är 2st technics 1210 .. med stanton pickups osv.. de är kompletta..med slipmats o sånt :).. har haft dubbla dammskydd i form utan deras egna och en duk som legat över när jag inte använt.. o engång i veckan har jag dammat av osv med en riktig skivspelare-puts =) priset för dessa är 5000kr st de har aldrig använts utanför mitt rum.. har även en mixer i rummet som jag köpte med skivspelarna..fast som jag ganska snabbt bytte ut mot en pinoeer djm 600.. den mixern är dock såld.. så mixern som finns kvar är en Numark DM3002X .. ska man spela ute så råder jag att köpa bättre mixer.. men funkar absolut perfekt för hemma-spelning.. har även en sony-förstärkare som får försvinna.. så priserna.. skivspelarna (kompletta med pickup med mera) 5000kr ... mixer dm3002x (använt max 20gånger) 2000kr.... sony förstärkare 2000kr .. 3 års garanti osv..

har även skivor..fast dessa säljer jag nog inte.. ska man köpa spelarna så kan jag tänka mig ge iväg skivorna för 30-50kr st.. beroende på hur många man ska ha.. intresserad.. let me know :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden