|
Technostate, A state of Trance.
|
|
|
| Vizay |
| håller med xplorer lite här...dom fixar en skitfin lineup å ändå e folks intresse lite chilly....okej de e veckan efter kryssen men come on...räcker med å gå å tigga en spänn av alla på en tunnelbana så går de fort lixom...pengar går alltid att få fram ;) |
|
|
| Glorie |
jag hade garanterat kommit om jag bott i sthlm. nu har jag 20 mil enkel väg, vilket kostar...mig cirka 180 kr... men ja ska tänka över det, seriöst alltså.
bli inte lack på dem som inte ens bor i 08-området! huh! |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Glorie
bli inte lack på dem som inte ens bor i 08-området! huh! |
Jag blir inte lack på någon, det är helt valfritt (whalefree) om man vill komma... =)
Men jag hoppas att så många som kan kommer, då det vore kul att träffa alla. |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
100:- kan du väl spara.... strunta i dom två sista groggarna.... |
jorå fan där fick du mig att se hur patetisk jag lät.. börjar ju låta som mina tvifrässpottlama kompisar som bangar på allt. tar mig förmodligen dit, free admission before 23 vore ju iofs inte helt fel, haha ;) men yay. det é ba det att airbase spelar på GK veckan innan där man kan komma in gratis, men för dem med stabil ekonomi torde det ju inte vara något som helst snack.. jag kommer förmodligen dit ändå, bara gnäller lite in my times of low $$$. |
|
|
| Vizay |
glorie givetvis menade jag inte å gnälla på folk utanför 08 om du nu menade mig :)
tycker bara att dom som verkligen kan ta sig dit borde göra det för att visa att det finns intresse för trance |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|