return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Vakantie in Belgie

Nabistai
quote:
Originally posted by super-styleR
Bah kriek daar worde zo ziek van he as ge da veel drinkt :p geef mij maar ne goeie jupiler ask uitga of ne hoegaarden / duvel anders:)

Van Palm ook heb ik de indruk. Een week geleden uitgeweest naar een duister fuifje waar er keuze was tussen (let goed op!): Een wit wijntje, palm, cola, water! De wijn trok op niks dus maar heel de avond Palm gepakt. De eerste keer in mijn leven da ik koppijn en maagpijn had de volgende dag, me wodka, baileys etc. heb ik da ni zenne :nervous: Maarja twas misschien ook wel weer wat overdreven, maar het zal beteren heb ik beloofd!
super-styleR
quote:
Originally posted by Nabistai
Van Palm ook heb ik de indruk. Een week geleden uitgeweest naar een duister fuifje waar er keuze was tussen (let goed op!): Een wit wijntje, palm, cola, water! De wijn trok op niks dus maar heel de avond Palm gepakt. De eerste keer in mijn leven da ik koppijn en maagpijn had de volgende dag, me wodka, baileys etc. heb ik da ni zenne :nervous: Maarja twas misschien ook wel weer wat overdreven, maar het zal beteren heb ik beloofd!

Mja kan ook afhangen van andere zaken he :) maar palm is ook niet men ding :)
Zehra
bier is sowieso nie mijn ding... krijg da nie gedronke! :rolleyes: word er direct misselijk van :(
Tiger777
jama, ik heb da met maes pilskes ook :haha:
(me de rest niet..integendeel)
pooley
Moet dat leren drinken.
Maja liever een cocktail of water :) (ik voort moment)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium