|
|
| BetaFactory |
| Warp labelin tuottajista olen itse ainoastaan tutustunut näihin kahteen: Aphex Twin (tietty) ja Autechre. Ei viitsisi käydä läpi kaikki mahdolliset julkaisut itse, joten jos joku sattuisi tietää Warpista mitään, kerropa! |
|
|
| Nuutti |
| Suosittelisin ainakin tsekkaamaan LFO:n ja Speedy J:n biisejä. Speedy J:ltä erityisesti Ginger albumin. Ja sitten tietysti Boards Of Canadan. |
|
|
| BetaFactory |
Kiitti,
Pitää jossain vaiheessa tsekata niitä. Tämä selviää nopeasti käymällä Streetbeatin sivuilla, mutta löytyykö Warppia "vakiona" SB:ltä? |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Kiitti,
Pitää jossain vaiheessa tsekata niitä. Tämä selviää nopeasti käymällä Streetbeatin sivuilla, mutta löytyykö Warppia "vakiona" SB:ltä? |
Ei varmasti ainakaan yli kymmenen vuotta vanhaa Gingeriä.. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Kiitti,
..Eikä vanhempaa LFO:takaan. 2003 whitelabel bootleg-päivitys LFO - LFO biisistä saattaa vielä löytyä sieltä hyllystä ja se onkin aivan loistava. Aivan helmi pimpelipompeliklassikko. :happy2:
Myös The Sabres Of Paradise ja erityisesti niiden albumit Sabresonic sekä Sabresonic II ja niistä löytyvät Smokebelch I ja Smokebelch II biisit ovat ihan helmiä.
Suomen Jimi Tenor kuuluu myös Warpin artisteihin. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|